یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با 150 عنوان کتاب به شهرآفتاب می‌آید

فرامرز آشنای‌‌قاسمی، رئیس اداره انتشارات و نشریات علمی-پژوهشی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی از عرضه 150 عنوان کتاب این دانشگاه در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: رونمایی از کتاب «آشنایی با مدارس استعدادهای درخشان (سمپاد) و آزمون‌های ورودی آن» در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.

دکتر فرامرز آشنای‌قاسمی، رئیس اداره انتشارات و نشریات علمی-پژوهشی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) ضمن اشاره به برنامه‌های دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با 150 عنوان کتاب شامل 30 عنوان چاپ نخست در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پیدا می‌کند. کتاب‌های آماده عرضه در این دوره در موضوعات متنوع دانشگاهی اعم از علوم‌پایه،‌ فنی و مهندسی و علوم‌انسانی است.  
 
وی افزود: با توجه به تغییر مکان برگزاری نمایشگاه، دانشگاه برای رفت و آمد دانشجویان وسیله ایاب و ذهاب پیش‌بینی کرده؛ علاوه بر این تسهیلاتی برای خرید کتاب با هدف تامین منبع کتابخانه دانشگاه درنظر گرفته شده است.‌ مخاطبان و بازدیدکنندگان از غرفه دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برای دریافت اطلاعات کتاب‌های عرضه شده این دانشگاه کافی است در زمان حضورشان در غرفه سیستم وای فای تلفن همراه خود را روشن کنند؛ اطلاعات به‌صورت خودکار در اختیارشان قرار خواهد گرفت.   
   
 آشنای‌قاسمی گفت: رونمایی از کتاب «آشنايی با مدارس استعداد‌های درخشان و آزمون‌های ورودی آن» در تالار شماره دو کتاب‌نمای این دوره از نمایشگاه از دیگر برنامه‌های دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی است. رونمایی از کتاب پنجشنبه (16 اردیبهشت) در دومین روز برگزاری نمایشگاه با حضور ناشر و مولفان اثر برگزار می‌شود.    
 
وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌‌شود دکتر سعید علیائی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی، دکتر رضا گلشن مهرجردی، مدیر پژوهش مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان، سید رحمت‌اله مشهدی، عضو گروه‌های آموزشی مرکز ملی استعدادهای درخشان و عباسعلی مظفری، مشاور مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان در نشست رونمایی کتاب «آشنایی با مدارس استعدادهای درخشان (سمپاد) و آزمون‌های ورودی آن»  حضور داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها