یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
نشر نیماژ با ۱۳۰ عنوان تازه به نمایشگاه کتاب می‌آید/ برگزاری جشن امضای کتاب برای ترغیب مردم به حضور در شهر آفتاب

علیرضا اسدی مدیر نشر نیماژ گفت: نشر نیماژ با ۱۳۰ عنوان کتاب جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید که این کتاب‌ها در طول روزهای برگزاری نمایشگاه با حضور نویسنده اثر و مهمانان ویژه رونمایی خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با توجه به نزدیک شدن به روزهای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، این روزها انتشارات مختلف خود را آماده حضور در این رویداد بزرگ فرهنگی می‌کنند. از این رو نشر نیماژ که سال‌هاست در حوزه نشر کتاب‌های ادبیات فعالیت می‌کند، برنامه‌های ویژه‌ای برای نمایشگاه بیست و نهم دارد و بر اساس گفته مدیرش با ۱۳۰ عنوان کتاب چاپ نخست به نمایشگاه می‌آید.

علیرضا اسدی مدیر نشر نیماژ، در توضیح نحوه حضور این انتشارات در نمایشگاه کتاب به ایبنا گفت: در تلاش هستیم تا به شیوه‌های مختلف مردم را نسبت به کتاب و کتاب‌خوانی ترغیب کنیم و برای این هدف برنامه‌های ویژه‌ای داریم. از این رو نشر نیماژ در نمایشگاه امسال از ۱۳۰ عنوان کتاب چاپ اولی رونمایی خواهد کرد.

وی ادامه داد: این ۱۳۰ عنوان کتاب شامل ترجمه، شعر و رمان است که تمامی آنها در روزهای برگزاری نمایشگاه و با حضور نویسنده اثر و چند مهمان ویژه رونمایی خواهند شد. با توجه به صحبت‌های انجام شده، نشر نیماژ علاوه بر ارائه برنامه‌ها مختلف فرهنگی در نمایشگاه کتاب، روزانه بیش از ۱۰ مراسم رونمایی و جشن امضا خواهد داشت.

مدیر  نشر نیماژ با اشاره به برنامه‌های این انتشارات در طول ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران اظهار کرد: با توجه به اینکه مکان برگزاری نمایشگاه کتاب تغییر کرده و از مصلی امام خمینی (ره) به شهر آفتاب آمده است، عده‌ای معتقدند که از نمایشگاه استقبال نخواهد شد. از این رو، انتشارات نیماژ برای اینکه بتواند سهمی در آوردن مردم به نمایشگاه کتاب داشته باشد، در تلاش است تا در مخاطبان انگیزه ایجاد کند.

وی افزود: نیماژ قصد دارد به واسطه آوردن چهرهای سرشناس، نویسندگان و شاعران، مردم را برای حضور در نمایشگاه ترغیب کند تا نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مانند سال‌های گذشته با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم برگزار شود.

اسدی در توضیح برنامه‌های قبل از نمایشگاه این انتشارات نیز گفت: مراسم رونمایی و جشن امضای کتاب‌های الهام پاوه‌نژاد، کوروش اسدی و نرگس آبیار نیز از جمله مراسمی است که قبل از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در کافه کتاب فراموشی برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها