یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
شهر آفتاب در برخی بخش‌ها زودتر از موعد به برگزارکنندگان نمایشگاه کتاب تحویل داده می‌شود/ امضای تفاهمنامه رسمی میان ارشاد و شهرداری

مشاور رسانه‌ای شهرداری تهران، با بیان این‌که در همه بخش‌های پروژه شهر آفتاب تحولات خوبی برای برپایی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اتفاق افتاده است، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم این پروژه در برخی بخش‌ها زودتر از موعد مشخص شده، تکمیل شود.

سیدمجید حسینی، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کنیم این پروژه در برخی بخش‌ها زودتر از موعد مشخص‌شده، یعنی قبل از فروردین 95، تکمیل و پذیرای بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شود.
 
وی همچنین از امضای تفاهمنامه رسمی میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران طی 10 روز آینده خبر داد و گفت: در این تفاهمنامه، مفاد و بندهای مختلفی درج شده است؛ شهرداری تهران در این تفاهمنامه متعهد شده است شهر آفتاب را تا میزانی که برای برپایی نمایشگاه کتاب تهران لازم است، هرسال به مدت دو ماه در اختیار مسئولان این رویداد عظیم فرهنگی قرار دهد.
 
مشاور رسانه‌ای شهرداری تهران ادامه داد: همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این تفاهمنامه، مسئولیت محتوایی نمایشگاه و مدیریت داخلی آن را بر عهده خواهد گرفت.
 
حسینی بیان کرد: شهرداری تهران نخستین بار، در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برنامه‌های فرهنگی جدیدی را با حجم وسیع برای کودکان و نوجوانان اجرا خواهد کرد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها