یکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
برپایی دهمین نمایشگاه استانی کتاب بوشهر با 35 هزار عنوان کتاب

دهمین نمایشگاه استانی کتاب بوشهر که دویست و نود و هشتمین نمایشگاه استانی کتاب مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران است، فردا با 35 هزار عنوان کتاب در حوزه‌های مختلف افتتاح خواهد شد.

حمیده ماحوزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اعلام این مطلب گفت: دهمین نمایشگاه استانی کتاب بوشهر از فردا دوشنبه (23 آذرماه)، با حضور 350 ناشر در 150 غرفه و 35 هزار عنوان کتاب افتتاح می‌شود.
 
وی با بیان این‌که این نمایشگاه تا بیست و نهم آذرماه از ساعت 16 تا 21 میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است، ادامه داد: برای این نمایشگاه مبلغ 350 میلیون تومان بُن کتاب به منظور ارائه تسهیلات به بازدیدکنندگان، در نظر گرفته شده است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به برنامه‌های جنبی این دوره از نمایشگاه استانی کتاب بوشهر، گفت: در این نمایشگاه، کارگاه‌های آموزشی حجاب و عفاف، پیشگیری از اعتیاد، پدافند غیرعامل، سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، مهارت‌های زندگی و آیین رونمایی از تازه‌های نشر استانی برگزار خواهد شد.
 
ماحوزی درباره تفاوت بارز این دوره از نمایشگاه استانی کتاب بوشهر نسبت به دوره پیش، عنوان کرد: در این دوره معاونت سیاسی ـ امنیتی استانداری بوشهر به درخواست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، جلسه‌ای را با نمایندگان وزارت آموزش و پرورش، رؤسای دانشگاه‌ها و ادارات کل استان بوشهر به منظور دعوت به همکاری و حضور آنها در دهمین نمایشگاه استانی کتاب بوشهر برگزار کرد. همچنین دو روز پایانی این نمایشگاه از ساعت 10 تا 12 به دانش‌آموزان و دانشجویان اختصاص دارد. روز پایانی نیز، نمایشگاه از ساعت 15 تا 22 میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.
 
وی با بیان این‌که نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر برگزار خواهد شد، گفت: در این دوره از نمایشگاه، سعی کردیم از حضور ناشرانی برخوردار باشیم که خود مردم و دانشگاهیان خواستار حضور آن‌ها بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها