شنبه ۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴
«کلاس اولی‌ها» تا پایان هفته منتشر می‌شود

مدیر روابط عمومی انتشارات ذکر، از چاپ تعدادی کتاب برای کودکان و نوجوانان مانند «کلاس اولی‌ها»، «مجموعه داستان‌های تلفنی»، «جن شنی» و «عبور از برهان» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مدیر روابط عمومی انتشارات ذکر گفت: تا پایان هفته نخست مهرماه 94، تعدادی کتاب را در حوزه کودک و نوجوان منتشر می‌کنیم. از جمله این کتاب‌ها می‌توانم به مجموعه 10 جلدی زنگ شادی نوشته فهیمه سیدناصری اشاره کنم. همچنین کتاب «کلاس اولی‌ها» با موضوع دیکته شب و روان‌خوانی، مجموعه 6 جلدی «فی فی و باغ کوچولوها» و کتاب «صلوات هدیه آسمانی» از مجموعه کودک و نیایش سروده سیدمحمد مهاجرانی و تصویرگری ندا عظیمی از جمله کتاب‌هایی است که در حوزه کودک منتشر می‌شود.
 
محمدمهدی سیدناصری ادامه داد: همچنین برای نوجوانان نیز کتابی با عنوان «مجموعه داستان‌های تلفنی» نوشته جانی روداری و ترجمه مرضیه شجاع دیندارلو شامل 67 داستان تلفنی را در دست چاپ داریم. «عبور از برهان» نوشته رضا صادقی که رمانی با موضوع اسارت و رهایی در سال‌های بحران در ناحیه کرد نشین ایران است نیز از جمله این کتاب‌هاست.
 
وی اضافه کرد: همچنین کتاب «سیاه سگی» نوشته روح‌الله درویشی شامل 10 داستان کوتاه برای نوجوانان، رمان «جن شنی» با ترجمه امیرحسین میرزائیان و کتاب کمیک استریپ «شازده کوچولو» ترجمه فرزانه کریمی، آثاری هستند که برای نوجوانان منتشر می‌کنیم.
 
سیدناصری گفت: کتاب دیگری هم با عنوان «سرگذشت ادیان» را به زودی منتشر می‌کنیم که محمدامین باباربیع با موضوع نگاهی به تاریخچه ادیان جهان، آن را برای علاقه‌مندان این حوزه تدوین کرده است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها