چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
«نوای اسرار آمیز» به دلیل استقبال علاقه مندان تجدید چاپ شد

سیزدهمین چاپ نمایشنامه «نوای اسرار آمیز» نوشته اریک امانوئل اشمیت، نمایشنامه‌نویس مشهور فرانسوی با ترجمه شهلا حائری از سوی نشر قطره منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نشر قطره سیزدهمین چاپ نمایشنامه «نوای اسرار آمیز» نوشته اریک امانوئل اشمیت، نمایشنامه‌نویس، رمان‌نویس و اندیشمند معاصر فرانسوی را با ترجمه شهلا حائری منتشر کرد. نخستین چاپ این ترجمه در سال 1385 روانه کتابفروشی‌ها شده بود. این در حالی است که نمایشنامه «نوای اسرار آمیز» تنها در یک سال گذشته سه بار تجدید چاپ شده است.

«نوای اسرار آمیز» نمایشنامه‌ای تک پرده‌ای است و دو شخصیت دارد. خط داستانی این نمایشنامه به این شرح است: «ابل زنورکو نویسنده مشهور و برنده جایزه نوبل سال‌هاست که در جزیره‌ای کوچکی با نام «رزونویگ» به تنهایی زندگی می‌کند. لارسن خبرنگاری است که موفق شده از این نویسنده منزوی وقت مصاحبه بگیرد و برای دیدار او به جزیره برود. پس از اتفاقاتی که در حین ورود خبرنگار به جزیره می‌افتد، مصاحبه با صحبت درباره آخرین اثر منتشر شده زنورکو با عنوان «عشق ناگفته» آغاز می‌شود. «عشق ناگفته» شامل مکاتبات عاشقانه یک زن و مرد است که بعد از زندگی عاشقانه چند ماهه در کنار هم، رابطه جسمانی‌شان را بنا به تصمیم مرد پایان داده و از آن پس رابطه آنها به مکاتبات و نامه‌نگاری منحصر می‌شود... خبرنگار درباره واقعی بودن اشخاص آن داستان سوال می‌کند و ارتباط آن را با زندگی واقعی خود نویسنده می‌پرسد و...»

«یک روز قشنگ بارانی: پنج داستان کوتاه»، «اسباب خوشبختی: چهار داستان کوتاه»، «عشق لرزه»، «مهمانسرای دو دنیا»، «فردریک یا تاتر بولوار»، «خیانت انیشتین» و «خرده جنایت‌های زناشوهری» نام شماری دیگر از آثار اریک امانوئل اشمیت است که با ترجمه شهلا حائری پیشتر منتشر شده‌اند.

چاپ‌های یازدهم و دوازدهم این نمایشنامه در سال گذشته (1393) به ترتیب با شمارگان هزار و هزار و 500 نسخه در دسترس مخاطبان قرار گرفته بود.

نشر قطره چاپ سیزدهم نمایشنامه «نوای اسرار آمیز» نوشته اریک امانوئل اشمیت و ترجمه شهلا حائری را با شمارگان هزار و 500 نسخه ‌بهای 6 هزار و 500 تومان منتشر کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این کتاب به نشانی زیر بروید:

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها