شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
کتاب‌های درسی در مجتمع ناشران قم توزیع می‌شوند

رئیس هیئت مدیره مجتمع ناشران قم از توزیع کتاب‌های درسی در نخستین جشنواره آغاز سال تحصیلی 1394 در مجتمع ناشران قم خبر داد.

حسین قوامیان ­درگفت‌وگو با نمایندگی­ خبرگزاری­ کتاب ایران (ایبنا) در قم، با اشاره به توزیع کتاب‌های درسی در مجتمع ناشران قم، اظهارکرد: از حدود 40 سهم کتاب‌های درسی کل استان، 9 سهم در مجتمع ناشران توزیع می‌شود.

وی افزود: کتاب‌های دانشگاهی و حوزوی و کتاب‌های درسی گروه سنی کودک و نوجوان در مجتمع ناشران قم از 15 شهریور تا 14 مهر 1394 به مدت یک ماه عرضه می‌شود.

رئیس هیئت مدیره مجتمع ناشران قم به غرفه‌های موجود در نخستین جشنواره آغاز سال تحصیلی 94 در مجتمع ناشران اشاره کرد و گفت: نوشت‌افزارهای ایرانی‌ـ‌اسلامی، غرفه‌های عفاف و حجاب، محصولات فرهنگی‌ـ‌هنری، صنایع دستی و ... از خدمات و محصولات عرضه‌شده در این جشنواره هستند.

قوامیان درباره برنامه‌های جنبی این جشنواره توضیح داد: جنگ شادی، مسابقه و قرعه کشی، نمایش بازی‌های پارکور، نمایش دوچرخه‌سواری، نمایش عروسکی، نورافشانی شبانه، دعوت از هنرمندان صدا و سیما و سخنرانی در مورد قرآن‌درمانی و احکام از برنامه‌های هر شب این جشنواره در مجتمع ناشران است.

وی با­­­­ بیان اینکه کلیه اجناس عرضه‌شده در این جشنواره به صورت مستقیم از تولیدکنندگان خریداری شده‌اند، گفت: بهای اجناس در این جشنواره مناسب و تحت نظارت است.

رئیس هیئت مدیره مجتمع ناشران در پایان خاطرنشان کرد: اولین جشنواره آغاز سال تحصیلی، شروعی برای برگزاری جشنواره‌هایی از این دست در طول سال و در مجتمع ناشران برای خانواده‌ها و ­­­­­­علاقه‌مندان به کتاب است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها