جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
مجموعه آثار کنگره شعر فاطمی رونمایی شدند

مجموعه آثار کنگره شعر فاطمی در قالب چهار اثر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب با حضور مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از قم، مجموعه اشعار کنگره ملی شعر فاطمی ديشب (17 اردیبهشت 1394) طی مراسمی در حاشیه روز پاسداشت قم در سالن کتاب و رسانه بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب با حضور مهدی احمدی، مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام عبدالرضا ایزدپناه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم رونمایی شد.

کتاب‌های «سوره باران»، «ماه طلایی»، «آینه‌های نور» و «ترانه‌های مادری» از جمله کتاب‌هایی هستند که در این مراسم رونمایی شدند.

این آثار به عنوان آثار برگزیده شعر فاطمی در کنگره ملی شعر فاطمی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب عرضه می‌شوند.

حامد حجتی، معاون فرهنگی و هنری اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در این مراسم با اشاره به مجموعه آثار کنگره شعر فاطمی گفت: کتاب «سوره باران» مجموعه شعر فاطمی است که در پنج دوره کنگره ملی شعر فاطمی در سنوات مختلف ارائه شده و پس از پنج دوره با عنوان «سوره باران» به چاپ رسيده است.

وی با بیان این که سه کتاب دیگر، مجموعه آثار ششمین کنگره ملی شعر فاطمی در سال 93 بوده است، گفت: در سه رشته کودک و نوجوان، ترانه و کلاسیک، 700 اثر دریافت کردیم که پس از داوری‌ها، این سه اثر انتخاب شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها