پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
نشر بیدگل با پنج کتاب جدید در حوزه تئاتر به نمایشگاه آمده است/انتشار جلد چهارم از مجموعه آثار بیژن الهی

نشر بیدگل با کتاب‌های جدید «تاریخ‌های تئاتر»، «تئاتر مستند» و «ویوپونت» و همچنین جلد چهارم از مجموعه آثار زنده‌یاد بیژن الهی به بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آمده است.

عماد شاطریان مدیر انتشارات بیدگل در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت:نشر بیدگل امسال نیز در نمایشگاه کتاب با عناوین تازه‌ای به ملاقات مستقیم مخاطبان خود آمده‌ است. دو عنوان نمایشنامه جدید، سه عنوان کتاب تاریخ و تئوری تئاتر، مجلد‌های تازه‌ای از مجموعه‌های بیژن الهی و وودی آلن و همچنین دو کتاب جدید در حوزه فلسفه و نقد، ارمغان امسال نشر بیدگل است.

وی افزود: «تاریخ‌های تئاتر: یک مقدمه» کار گروهی با ترجمه مهدی نصراله زاده، «ویوپونت» آن بوگارت و ترجمه سیمین غلامی، «تئاتر مستند» گردآوری محمد منعم و نمایشنامه‌های «روال عادی و تراس» ژان کلود کاریر با ترجمه اصغر نوری و «دام» تادئوش روژه‌ویچ با ترجمه محمدرضا خاکی، کتاب‌های جدید حوزه تئاتر است.

شاطریان همچنین اضافه کرد: انتشار چهارمین جلد مجموعه آثار زنده‌یاد بیژن الهی کتاب مهم دیگر نشر بیدگل در نمایشگاه است. این جلد با عنوان «نیت خیر» به ترجمه آلمانی به فارسی اشعار هولدرلین توسط زنده‌یاد الهی است. در حوزه فلسفه و نقد نیز کتاب‌های «علیه تفسیر» سوزان سانتاگ با ترجمه مجید اخگر و «لذت خیانت» شامل مجموعه مقالاتی درباره ترجمه از پل دومان و جودیت باتلر با ترجمه نصرالله مرادیانی و در نهایت کتاب «بن بست نویسنده» از مجموعه آثار وودی آلن با ترجمه محمدرضا اوزار نیز دیگر کتاب‌های تازه نشر بیدگل در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

نشر بیدگل در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در شبستان، سالن ناشران عمومی، راهروی 27، غرفه شماره 17 حضور دارد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها