یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱
عرضه 2 هزار عنوان کتاب با موضوعات ضد تکفیر در نمایشگاه کتاب قم

مدیر انتشارات موسسه تحقیقاتی و پژوهشی دارالهدی لاحیاء التراث گفت: دو هزار عنوان کتاب رد شبهات وهابیت و ضد تکفیر در نمایشگاه کتاب قم عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از قم ، حسين طائي‌ به حضور موسسه انتشارات دارالهدي لاحياء‌التراث در دهمین نمايشگاه استاني كتاب در قم اشاره و بيان كرد: حدود دو هزار عنوان كتاب با زبان عربي و فارسي با موضوعات حوزوي، اعتقادي و رد شبهات وهابيت از سوي انتشارات  دارالهدی در اين نمايشگاه به مخاطبان عرضه مي‌شود.
 
وي با بيان اين‌كه موسسه انتشارات دارالهدي لاحیاء التراث بر ضرورت احياي فرهنگ شيعي و رد برخي شبهات وهابيت و تكفيري‌ها در جهان اسلام اهتمام دارد عنوان كرد: بيش از 100 عنوان از كتاب‌های علامه نجاح طائي كه در ارتباط با رد شبهات وهابيت و مباحث امام شناسی نوشته شده‌ در اين نمايشگاه عرضه شده است.
 
مدیر انتشارات موسسه تحقیقاتی و پژوهشی دارالهدی لاحیاءالتراث گفت: كتاب‌های علامه شيخ نجاح طائي به زبان عربي نوشته شده و از اين شمار، پنج جلد كتب اين نويسنده به زبان فارسي ترجمه شده است.
 
وي با اشاره به اقدامات پژوهشي اين موسسه عنوان كرد: در زمان كنوني كه پديده تكفير و وهابيت براي نشان دادن چهره‌اي نازيبا از جهان اسلام به پاخاسته است در اين موسسه، كتاب‌های تحقيقاتي علمي نگارش شده و به صورت گسترده در كشورهاي عربي توزيع مي‌شود و با توجه به اين‌كه آثار منتشره با ادله قوي توانسته پاسخ شبهات وهابيت را بدهد، خشم تكفيري‌ها را بيش از پيش به دنبال داشته است.
 
طائي ادامه داد: اين انتشارات با حضور در دهمین دوره از نمايشگاه كتاب استاني قم به عرضه كتبي كه به عنوان منبع براي نويسندگان، محققان و پژوهشگران در لبنان و مصر به چاپ رسيده است اهتمام دارد.
 
وي اضافه کرد: انتشارات دارالهدی لاحیاءالتراث نسبت به رد شبهات وهابیت و نشر کتب مذهب تشیع در دنیا اهتمام دارد و برای نشر فرهنگ اسلامی و تشیع در نمایشگاه‌‌های کتاب در کشورهای منطقه مشارکت داشته است تا آثار علمی شیعه را به دید همه علاقه‌مندان مذهب اهل‌بیت (ع) بگذارد و با تکفیری‌ها به صورت جدی مقابله کند.
 
مدیر انتشارات دارالهدی لاحیاءالتراث افزود: این انتشارات ایرانی – لبنانی است و با حضور در نمايشگاه‌هاي داخلي و بين‌المللي توانسته به دستاوردهاي مطلوبي برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها