دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳
رونمایی از 8 عنوان کتاب کودک و نوجوان/ تخفیف 15 درصدی در کتابفروشی ترنجستان بهشت

وحید نخلی، مدیر کتابفروشی «ترنجستان بهشت» از برگزاری مراسم رونمایی از 18عنوان کتاب کودک و نوجوان، در سه‌شنبه 7 بهمن خبر داد و گفت: تمامی محصولات فروشگاه ترنجستان سروش در این روز با 15 درصد تخفیف به مراجعان ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) با نزدیک شد به ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مراسم رونمایی از مجموعه‌ای از کتاب‌های کودک و نوجوان انتشارات سروش،  سه‌شنبه 7 بهمن ساعت 10 صبح در فروشگاه «ترنجستان بهشت» برگزار خواهد شد.

وحید نخلی مدیر کتابفروشی «ترنجستان بهشت» با بیان این خبر گفت: بنده همواره در طول فعالیت‌هایم در حوزه نشر، توجه ویژه‌ای به بخش کودک و نوجوان داشته‌ام، چراکه معتقدم مخاطب کودک، مخاطبی بسیار جدی است و باید تلاش کنیم با برگزاری برنامه‌هایی ویژه خلاءهای موجود در این بخش را برطرف کنیم.

نخلی ادامه داد: با توجه به این‌که بخش کودک و نوجوان این فروشگاه، به دلیل طراحی محیطی و قفسه‌بندی‌های خود، بخشی ویژه محسوب می‌شود و همین‌طور به دلیل حجم مخاطبان کودک و نوجوان، اقدام به برگزاری این مراسم کردیم. همچنین درنظر داریم در روز رونمایی تمامی محصولات فروشگاه ترنجستان سروش را با 15 درصد تخفیف به مراجعان ارائه دهیم.

در این مراسم که با حضور جمعی از نویسندگان، مترجمان، تصویرگران و فعالان کتاب کودک و نوجوان برگزار خواهند داشت، ضمن سخنرانی مهدی فضائلی مدیر انتشارات سروش، از 18 عنوان کتاب تازه منتشر شده این ناشر در حوزه کودک و نوجوان نیز رونمایی خواهد شد.

این کتاب‌ها شامل مجموعه هفت جلدی «مهارت‌های زندگی» به قلم مایکلین ماندی با تصویرگری آر. دابلیو.اَلی و ترجمه مریم رزاقی مقدم و سپیده خلیلی، مجموعه پنج جلدی «بچه ها بیائید نمایش» مجموعه نمایشنامه برای کودکان نوشته منوچهر اکبرلو، مجموعه سه جلدی «بچه‌های عاشورا»، «روشنایی‌های شهر» و «در را بازکنید» نوشته منوچهر اکبرلو با تصویرگری هدی عظیمی و عاطفه ملکی جو، «تخت و مورچه» تألیف شهرام کرمی و تصویرگری هاله پارسازادگان، «خط خطو» نوشته و تصویرگری کلر ژوبرت و «قارچ غول آسا» ترجمه پروانه بیات هستند که طی ماه‌های جاری منتشر شده اند.

مدیر کتابفروشی «ترنجستان بهشت» درباره برنامه‌های آینده این فروشگاه نیز گفت: درنظر داریم در این فروشگاه برنامه‌هایی برای رونمایی از کتاب‌های ناشران مختلف برگزار کنیم و درحال رایزنی با برخی ناشران برای این موضوع هستیم. همچنین برنامه‌هایی برای حضور اهالی فرهنگ، به ویژه نویسندگان و شاعران از دیگر برنامه‌های آینده این فروشگاه خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این مراسم رونمایی ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه ۷ بهمن به فروشگاه بزرگ «ترنجستان بهشت» واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به میرداماد، نبش خیابان بهشت آسا مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها