شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵
نظر چهره‌های ادبیات ایران درباره اخوان ثالث با «آفاق و اسرار عزیز شب»/ «جنون منطقی» افشین یداللهی در بازار ترانه

کتاب «آفاق و اسرار عزیز شب» شامل 30 گفت‌و‌گو با چهره‌هایی چون رضا‌براهنی، اسماعیل خویی، بهاء‌الدین خرمشاهی درباره مهدی اخوان ثالث از سوی انتشارات نگاه منتشر شد. این ناشر همچنین، برای نخستین بار کتابی از افشین یداللهی را که شامل ترانه‌های اوست، به چاپ رسانده است.

 سرویراستار انتشارات نگاه به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: به تازگی کتاب «آفاق و اسرار عزیز شب» به کوشش مهدی مظفری ساوجی منتشر شده است. این کتاب شامل 30 گفت‌وگو درباره مهدی اخوان ثالث است.

فرید مرادی ادامه داد: ساوجی در این کتاب با افرادی مانند ضیاء موحد، اسماعیل خویی، تقی پورنامداریان، رضا براهنی، ایران درودی، بهاء الدین خرمشاهی و دیگران درباره زندگی و ویژگی‌های شعری اخوان ثالث سخن گفته است.

وی درباره چاپ کتاب یداللهی گفت: این ترانه‌سرا برای نخستین بار مجموعه ترانه‌های خود را در کتابی با نام «جنون منطقی» به چاپ رسانده است.

مرادی در ادامه گفت: همچنین مجموعه غزل «امشب کنار غزل‌های من بخواب» و سه کتاب «روزشمار یک عشق»، «حرف‌هایی که من باید می‌گفتم و تو باید می‌شنیدی» و «مشتری میکده‌ای بسته» نیز کتاب‌های دیگر شعر یداللهی هستند که در قالب سپید به زودی منتشر می‌شود.

«جنون منطقی»، مجموعه ترانه‌های افشین یداللهی در 492 صفحه به قیمت 25 هزار تومان و کتاب «آفاق و اسرار عزیز شب» به کوشش مهدی مظفری ساوجی در هزار و 12 صفحه به قیمت 55 هزار تومان از سوی انتشارات نگاه منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها