دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
حضور حسن سالاری با 26 عنوان کتاب در بازار نشر کودک

بررسی‌های انجام شده از 6 جلد کتاب‌شناسی ماه، نشان می‌دهد که حسن سالاری در نیمه نخست سال 93(از فروردین تا پایان شهریور) 26 کتاب را در حوزه کودک و نوجوان تالیف، ترجمه و ویراستاری کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) اطلاعات استخراج شده از 6 جلد کتابشناسی ماه که زیر نظر سید فرید قاسمی از سوی خانه کتاب تهیه شده، حاکی از آن است که حسن سالاری در 6 ماهه نخست سال جاری 26 اثر در حوزه کودک و نوجوان تالیف، ترجمه، ویراستاری کرده است.
 
تعداد این کتاب‌ها در فروردین‌ماه صفر اثر، اردیبهشت‌ماه یک اثر، خردادماه 3 اثر، تیرماه 21 اثر، مردادماه یک اثر و در شهریورماه صفر اثر بوده است.
 
طبیعت، حفاظت، ادبیات نوجوان، بوم شناسی، منابع طبیعی، تکنولوژی، برق، آهنربا، آزمایش‌ها، عادات و رفتار، کودکان و پاسخ به پرسش‌ها از موضوعاتی است که در این کتاب‌ها بیان شده است.
 
 
ماه تعداد کتاب‌ها
فروردین 0
اردیبهشت 1
خرداد 3
تیر 21
مرداد 1
شهریور 0
 
این آثار از سوی انتشاراتی مانند نوای مدرسه، افق و برهان منتشر شده است.
 
حسن سالاری، مترجم، نويسنده، ويراستار، پژوهشگر آموزش و پرورش، مدير پايگاه اينترنتی جزيره‌ی دانش و سرپرست بخش آموزش شرکت يکتاوب افزار شرق است. سالاری تا کنون سه بار برنده‌ی جايزه‌ی کتاب سال، سه بار برنده‌ی جايزه‌ی کتاب فصل و دو بار برنده‌ی جايزه‌ جشنواره‌ کتاب‌های آموزشی رشد، شده است. او جايزه‌ قلم پرنده‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در سال 1388 دريافت کرد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها