چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵
فروشگاه کتاب «ایستگاه نصیرا» با حضور باباچاهی و حافظ موسوی افتتاح می‌شود

مراسم افتتاحیه کتابفروشی «ایستگاه نصیرا» در راسته انقلاب، همزمان با زادروز احمد شاملو، فردا پنجشنبه 20 آذرماه از ساعت 17 تا 19 با حضور اهالی فرهنگ و هنر و شاعرانی چون علی باباچاهی و حافظ موسوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) بابک اباذری مدیر انتشارات «نصیرا»، به منظور انتشار کتاب‌های حوزه شعر سپید از شاعران بزرگ به‌طور تخصصی، در سال جدید اقدام به تأسیس انتشارات دیگری به نام نشر «ایستگاه» کرده و انتشار کتاب‌های حوزه ادبیات داستانی، نقد ادبی و اشعار غزل و مثنوی را به‌طور تخصصی توسط نشر «نصیرا» منتشر خواهد کرد.

یاسر یسنا، مدیر فروشگاه «ایستگاه نصیرا» در این زمینه عنوان کرد: درپی ایجاد مرکزی برای ارائه آثار منتشر شده توسط این دو انتشارات، فروشگاه «ایستگاه نصیرا»  راه‌اندازی شد که آثار ارائه شده در این فروشگاه در حوزه‌های شعر، داستان، رمان، نقد ادبی، فلسفه، جامعه‌شناسی و همچین آثاری در حوزه هنر و تاریخ با رویکرد ادبیات خواهد بود.

وی افزود: البته آثار ارائه شده محدود به کتاب‌های این دو انتشارات نخواهد بود و آثار بسیاری از ناشران فعال و مطرح در حوزه‌های یاد شده نیز در این فروشگاه عرضه خواهد شد، که به همین دلیل با نام فرعی «خانه مستقل ادبیات ایران» میزبان حضور اهالی قلم و علاقه‌مندان به این آثار خواهد بود.

یسنا همچنین درباره زمان افتتاح این فروشگاه گفت: مراسم افتتاحیه کتابفروشی «ایستگاه نصیرا» همزمان با شب زادروز شاعر نامی کشور، احمد شاملو، در پنجشنبه 20 آذر از ساعت 17 تا 19 با حضور اهالی فرهنگ و هنرو شاعرانی چون علی باباچاهی و حافظ موسوی برگزار خواهد شد.

مدیر فروشگاه «ایستگاه نصیرا» درباره برخی خدامات ارائه شده در این فروشگاه نیز گفت: از جمله خدماتی که در این فروشگاه ارائه می‌شود، اختصاص کد اشتراک به مخاطبان است که از این طریق کتاب‌های مد نظر مشتریان، حتی کتاب‌های کمیاب در بازار را به صورت تلفنی سفارش می‌گیریم و از طریق ناشر آن را تهیه و در اختیار مشتریان قرار می‌دهیم.

یاسر یسنا ادامه داد: فروشگاه «ایستگاه نصیرا» در راسته انقلاب، روبه‌روی دانشگاه تهران، در طبقه منفی یک پاساژ فروزنده، پلاک 224 واقع شده است. همچنین «کافه ایستگاه» که در طبقه اول پاساژ فروزنده قرار دارد، بخش دیگری از این فروشگاه است که پاتوقی برای حضور اهل فرهنگ و ادب خواهد بود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها