سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
بررسي كتاب «ده راز موفقيت و آرامش دروني» در انتشارات ققنوس

فردا 19 آذر جلسه پرسش و پاسخ كتاب «ده راز موفقيت و آرامش دروني» چهارشنبه (19 آذرماه) در نشر ققنوس برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرگزاری كتاب ايران (ايبنا) نشر ققنوس به بهانه چاپ هفتم كتاب «ده راز موفقيت و آرامش درونی» نوشته وین دبلیو دایر، چهارشنبه 19 آذرماه، جلسه پرسش و پاسخ اين اثر را در محل تالار گفت‌وگو اين انتشارات برگزار می‌کند.

در اين نشست كه با حضور شقايق قندهاری، مترجم کتاب و كارشناسان و دانش‌آموزان مدرسه دكتر حسابی برگزار می‌شود، در کنار نقد و بررسی كتاب، به پرسش‌های دانش‌آموزان درباره محتوای كتاب توسط فريده برنگی، مجری و كارشناس برنامه پاسخ داده می‌شود.

كتاب «ده راز موفقيت و آرامش درونی» در قالب 10 فصل با عنوان‌های «راز اول: ذهن خود را برای پذيرش هر چيزي آماده سازيد اما وابسته نشويد»، «راز دوم: تا زمانی که نغمه دل خويش را شکوفا نساخته ايد، آرام ننشينيد»، «راز سوم: نمی‌توانيد آنچه را نداريد به ديگران ببخشيد»، «راز چهارم: سکوت سرشار ناگفته‌هاست»، «راز پنجم: گذشته خود را رها کنيد»، «راز ششم: نمی‌توانيد مشکل خود را با همان ذهنی حل کنيد که آن را آفريده»، «راز هفتم: هيچ‌گونه خشم و رنجشی قابل توجيه نيست»، «راز هشتم: با خود به گونه‌ای رفتار کنيد گويی همانی هستيد که آرزويش را داريد»، «راز نهم: الوهيت درون خويش را گرامی بداريد»، «راز دهم: پرهيز از افکاری که شما را ضعيف می‌کنند نشانه فرزانگی است» برنامه روزانه‌ای را برای رسيدن به موفقيت تعريف ميیكند.

اين كتاب كه نخستين چاپ آن از سوی نشر ققنوس در سال 83 منتشر شد، جزو پرفروش‌ترين كتاب‌های دهه اخير شناخته شده و تاكنون به چاپ هفتم رسيده است.

آئین پرسش و پاسخ كتاب «ده راز موفقيت و آرامش درونی» از ساعت 11 تا 13 چهارشنبه 19 آذرماه در تالار گفت‌وگو انتشارات ققنوس برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها