سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۲:۳۳
منيژه حكمت، «لالايي‌ها» را به افغانستان مي‌برد

منيژه حكمت كارگردان سينما گفت: تا دو هفته آينده براي ادامه فيلمبرداري «لالايي‌ها» عازم كشور افغانستان خواهيم شد. حكمت براي توليد اين فيلم سينمايي علاوه بر رجوع به منابع اينترنتي، كتاب‌ها و مقالات متعددي از آثار «جلال ستاري» و «پرويز حسن‌زاده» را مطالعه كرده است.\

«منيژه حكمت» تهيه كننده و كارگردان سينما در گفت و گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) در توضيح اين مطلب گفت: هفتاد درصد از فيلمبرداري فيلم سينمايي «لالايي ها» در استان هايي چون  خراسان، مازنداران، گيلان، حاشيه خليج فارس، بوشهر و فارس به پايان رسيده است.

اين كارگردان سينماي ايران با اشاره به اينكه اين فيلم يك پروژه ملي به شمار مي آيد، خاطرنشان ساخت: علاوه بر تحقيقات گسترده اي كه براي توليد اين فيلم انجام داديم، به مقالات و كتاب هاي مختلفي كه توسط اساتيد و نويسندگان مطرح كشورمان از جمله استاد «جلال ستاري» و دكتر «پرويز حسن زاده» به نگارش درآمده اند نيز رجوع كرده‌ايم. 

وي افزود: پس از طي كردن مراحل اداري تا دو هفته آينده همراه با گروه توليد عازم كشورهاي افغانستان، ازبكستان، قرقيزستان و تاجيكستان خواهيم شد تا ادامه فيلمبرداري فيلم «لالايي ها» را در آن مناطق انجام دهيم.
 
حكمت يادآورشد: هدف از سفر و تحقيقات ما در كشورهاي مذكور يك نوع كشف و شهود است. بعد از تحقيق و شناسايي مناطق مختلف به لحاظ جغرافيايي و آئين‌ها فيلمبرداري اين اثر را در آن كشورها آغار خواهيم كرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط