چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
«سینما چیست» اندرو و «این قرن» بدیو در راه نمایشگاه کتاب

مدیر نشر بیدگل از انتشار کتاب های «سینما چیست؟» دادلی اندرو، «این قرن» ‌آلن بدیو و تجدید چاپ «کافکا: به سوی ادبیات اقلیت» ژیل دلوز و فلیکس گتاری، برای بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

شاطریان به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: نشر بیدگل برای نمایشگاه کتاب جاری آثاری چون «دیدن» شامل مجموعه اشعار بیژن الهی، «سینما چیست؟» دادلی اندرو با ترجمه مجید اخگر، «مجموعه مقالات تئاتر مستند» با کوشش محمد منعم و «این قرن» آلن بدیو با ترجمه فواد جراح‌باشی را منتشر می‌کند. این کتاب‌ها بدون اصلاحیه مجوز انتشار گرفته‌اند. 

مدیر نشر بیدگل همچنین به تجدید چاپ دو کتاب این نشر اشاره کرد: ما در پایان سال گذشته کتاب «کافکا: به سوی ادبیات اقلیت» نوشته دو فیلسوف مطرح فرانسوی، ژیل دلوز و فلیکس گتاری را با ترجمه حسین نمکین منتشر کردیم که در اصلاحیه ارشاد یک فصل آن حذف شده بود. در نمایشگاه کتاب 1393 این کتاب نیز با اضافه شدن آن فصل، در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

شاطریان همچنین اظهار کرد: گروه مشاوران علمی نشر بیدگل در سال 1391 تعدادی کتاب را برای انتشار در سال 1392 برنامه‌ریزی کرده بودند. با وجود برخی نابسامانی‌ها توانستیم در این سال، پس از اردیبهشت، هر ماه یک عنوان جدید و دو عنوان تجدید چاپ از کتاب‌های قبلی‌مان را به مخاطبان برسانیم. امسال نیز ما هر ماه دو عنوان جدید و سه عنوان تجدید چاپ آثار قبلی خواهیم داشت.

شاطریان در پایان گفت: یکی دیگر از اتفاق‌های خوشایند نشر بیدگل در سال گذشته (1392) انتشار کتاب مجموعه مقالات «نام‌های سیاست» بود. این کتاب توسط گروه مترجمان با نظارت مراد فرهادپور، بارانه عمادیان و آرش ویسی در دسترس مخاطبان قرار گرفت و در عرض یک‌ماه به چاپ دوم رسید. این روزها نیز چاپ سوم این کتاب برای انتشار ویرایش و بازبینی می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها