پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰
تبیین ظهور منجی در پاسخ به ادعاهای وهابیت

نویسنده کتاب «حضرت مهدی(عج) پیام‌آور مهرورزی و محبت» گفت: این کتاب با تبیین مساله «منجی‌باوری» تلاش دارد به همگان به‌ویژه وهابیون بفهماند که دوازدهمین پیشوای شیعیان که بنا بر مصلحت خداوند غایب است، به یقین روزی ظهور خواهد کرد./

محمود حکیمی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: وهابیت تلاش زیادی برای از میان بردن حقانیت شیعه و مخدوش کردن چهره امام زمان(عج) کرده و همچنین تبلیغات فراوانی انجام داده‌است تا به همه افراد تلقین کند که دوازدهمین پیشوای شیعیان وجود خارجی ندارد و ظهور ایشان یک تصور و خیال شیعه است. 

نویسنده کتاب «حضرت مهدی(عج) پیام‌آور مهرورزی و محبت» بابیان این‌که این کتاب در پاسخگویی به ادعاهای واهی وهابیت نگاشته شده‌است، افزود: این اثر به تشریح مباحثی مانند اسلام دین‌ مهربانی، وجود منجی در ادیان و مذاهب، حضرت مهدی(عج) ادامه دهنده راه رسول اکرم(ص)، عدالت در حکومت حضرت مهدی(عج) و ویژگی‌های منتظران ظهور می‌پردازد. 

حکیمی گفت: جعل برخی احادیث دروغین درباره حضرت مهدی(عج) یکی از مهمترین دلایل من برای جمع‌آوری این کتاب است.

این نویسنده حوزه دین گفت: در این کتاب 45 روایت از بزرگان دین را که مبنی بر وجود و ظهور منجی است، از رسول‌ اکرم(ص)، امیرالمومنین علی(ع)، امام رضا(ع) و سایر ائمه(ع) نقل کرده‌ام.

نویسنده کتاب «در مدرسه مولانا» عنوان کرد: این کتاب با ذکر منبع اصلی روایات، بیان می‌کند که هر یک از این روایت‌ها از کجا نقل‌شده‌اند و روایات جعلی را درباره این موضوع معرفی کرده‌است.

وی با بیان این‌که با استناد به روایات معتبر شیعه می‌توان از تشیع با عنوان مکتب محبت یاد کرد، گفت: امام زمان(عج) ادامه‌دهنده راه رسول اکرم(ص) و دین اسلام دین محبت است و چیزی مبنی بر خشونت در آن وجود ندارد.

کتاب «حضرت مهدی(عج) پیام‌آور مهرورزی و محبت» با شمارگان دو هزار نسخه، در 136 صفحه و به قیمت 35 هزار ریال از سوی انتشارات قلم منتشر شده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط