دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۴
انجمن ناشران كودك و نوجوان و عرضه‌ كتاب‌هاي دفاع مقدس

انجمن فرهنگي ناشران كودك و نوجوان در دومين نمايشگاه ملي كتاب دفاع مقدس كتاب‌هاي كودك و نوجوان اين حوزه را عرضه مي‌كند._

نماينده انجمن فرهنگي ناشران كودك و نوجوان در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) اظهار كرد: انجمن فرهنگي ناشران كودك و نوجوان به نمايندگي برخي از اعضا، در دومين نمايشگاه ملي كتاب دفاع مقدس حضور مي‌يابد‌ و كتاب‌هاي كودك و نوجوان اين حوزه را عرضه مي‌كند.
 
نمايشگاه ملي كتاب دفاع مقدس با همكاري «سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس سپاه و بسيج» و معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار مي‌شود و اين دوره قرار است در شهر مشهد مقدس برپا شود.

محمدتقي حق‌بين افزود: سال گذشته كه اين نمايشگاه براي نخستين‌بار در اصفهان برپا شده بود، به نمايندگي 11 عضو انجمن در اين نمايشگاه شركت كرديم و استقبال بي‌نظير مردم از اين كتاب‌ها ما را شگفت‌زده كرد.

وي با بيان اين‌كه انجمن سال گذشته تنها 170 عنوان كتاب با موضوع انقلاب و دفاع مقدس عرضه كرد گفت: امسال 14 ناشر اين طرح  همراهي كرده‌اند و حدود 200 عنوان كتاب به اين نمايشگاه مي‌بريم.

حق‌بين به ارايه تخفيف 20 درصدي براي كتاب‌هاي انجمن فرهنگي ناشران اشاره كرد و گفت: حدود 20 تا 30 درصد تخفيف نيز از سوي معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ارايه مي‌شود كه در مجموع مراجعه كنندگان به اين نمايشگاه مي‌توانند كتاب‌هاي ما را با حدود 40 درصد تخفيف تهيه كنند.

عضو ارشد انجمن فرهنگي ناشران كودك و نوجوان با بيان اين‌كه با حضور در اين نمايشگاه مي‌توانيم جاي خالي‌هاي كتاب براي كودكان و نوجوانان را شناسايي و براي آن برنامه‌ريزي كنيم، گفت: چون كتاب‌هاي عرضه شده در اين نمايشگاه، كتاب‌هاي تخصصي در حوزه‌ي دفاع مقدس و انقلاب است، مي‌توان زمينه‌هاي توليد كتاب‌هاي جديد را در آن بررسي كرد.

دومين نمايشگاه ملي كتاب دفاع مقدس از سوم تا دهم مهرماه در مجتمع آيه‌هاي شهر مشهد برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها