سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴
هجوم فناوری به دنیای جدید علم

رابی سوو در کتاب «هجوم فناوری» با ارائه دیدگاهی تازه و حیاتی در مورد یکی از بزرگترین تأثیرات قرن بیست و یکم فریاد می زند صبر کنید؛ آیا مطمئن هستیم که واقعاً می‌خواهیم چه کاری انجام دهیم؟

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از bookauthority چرا ماباید از فیسبوک و آینده بترسیم؟ ما رسانه‌های اجتماعی را به عنوان فرصتی برای تغییر زندگی برای ارتباط با دوستان و خانواده در سراسر جهان پذیرفتیم. روزگاری از انقلاب الکترونیک نظیر سفارش آنلاین اقلام و نمایش آنها در درب منزل، شگفت زده بودیم. اکنون نگران این هستیم که آمازون مشاغل ما را در خارج از کشور برون‌سپاری کند یا ربات‌هایی بسازد تا آنها را برای ما انجام دهند.
 
«هجوم فناوری»، عنوان کتاب جدیدی است که رابی سوو  نویسنده با تجزیه و تحلیل دقیق و تحقیقات عمیق، به بررسی برخی از بزرگترین مسائل مربوط به تعصب، سانسور، اطلاعات نادرست، حریم خصوصی و اعتیاد به صفحه نمایش می‌پردازد.

خوانندگان در این اثر نه‌تنها در مورد عواقب فناوری، بلکه درباره پیامدهای تغییر اکوسیستمی -که به فناوری اجازه بزرگ‌شدن داده است- می آموزند.
 
رابی سوو با ارائه دیدگاهی تازه و حیاتی در مورد یکی از بزرگترین تأثیرات قرن بیست و یکم، به دنبال تحلیل زمان ناکام است و فریاد می‌زند صبر کنید؛ آیا مطمئن هستیم که واقعاً می‌خواهیم چه کاری انجام دهیم؟
 
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها