سه‌شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
اونیکس لیف باریکترین کتابخوان بازار کتاب‌های الکترونیک

کتابخوان جدیدی تحت عنوان «لیف» وارد بازار شده است و تولیدکنندگان آن ادعا می‌کنند که در عین باریک بودن مجهز به تمام امکانات کتابخوان‌های پیشرفته بازار است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از گودریدر، در سال 2008 تیمی از متخصصان شرکت‌های گوگل، مایکروسافت و IBM اقدام به تاسیس کمپانی بین‌المللی اونکیس کردند که در عرصه تولید کتابخوان‌های الکترونیکی فعالیت دارد. آنها ماموریت خود را محافظت از چشمهای کاربران در مقابل آسیب‌های استفاده از تبلت و گوشی موبایل قرار دادند.
 
این شرکت حالا باریک‌ترین کتابخوتن هفت اینچی بازار را عرضه کرده است که نسخه لیف (Leaf) نام گرفته است. این کتابخوان که از عنوان برگ برای آن استفاده شده است، طبق ادعای تولیدکنندگان آن در عین باریک بودن مجهز به تمام امکانات کتابخوان‌های پیشرفته بازار است.
 
کتابخوان اونکیس لیف مجهز به جوهر الکترونیک برای استفاده‌های طولانی مدت طراحی شده است و با سیستم عامل اندورید گوگل آن کاربران قادر خواهند بود از انواع اپلیکیشن‌های عرضه شده در گوگل‌پلی استفاده کنند.

این کتابخوان شرکت اونیکس دارای پردازشگر 636، دو گیگ رم و 32گیگ حافظه داخلی است. دارای اسپیکر بوده که کاربران را قادر به استفاده از کتاب‌های صوتی، پادکست و موسیقی می‌کند. بلوتوث، هدفون بی‌سیم، درگاه یواس‌بی و باتری 2000 میلی‌آمپری است. این دستگاه سنسوری موسوم به جی دارد که حالت عمودی و افقی مطالعه کتاب الکترونیک را امکان‌پذیر می‌سازد. میکروفون این دستگاه به کاربران امکان می‌دهد از اپلیکیشن‌های ارتباط صوتی چون واتزاپ، فیس تایم، و لاین نیز استفاده کنند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها