شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
بیانیه رسمی انتشارات فرانسوی اشت برای هماهنگی با محیط زیست

انتشارات فرانسوی اشت با اعلام بیانیه‌ای رسمی گفته است که در تولیدات خود و هماهنگی با محیط زیست تعهد می‌دهد و وعده داده است تا سال 2050 میزان نشر کربن خود را به حد استاندارد برساند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از بوکسلر، انتشارات فرانسوی اشت با اعلام بیانیه‌ای رسمی گفته است که در تولیدات خود و هماهنگی با محیط زیست تعهد می‌دهد و وعده داده است تا سال 2050 میزان نشر کربن خود را به حد استاندارد برساند.
 
انتشارات اشت (Hachette)، شرکت چاپ و نشر فرانسوی است که دفتر اصلی آن در پاریس قرار دارد. این شرکت در سال ۱۸۲۶ توسط لویی اشت بنیان‌گذاری شد و از سال ۱۹۸۱ به این سو، بخشی از شرکت بزرگتر لاگاردر (SCA) به ‌شمار می‌رود. پس از خریده‌شدن آن توسط لاگاردر و با دارابودن عملکرد سالانه بیش از ۲میلیارد دلار، اشت بزرگترین شرکت انتشاراتی در فرانسه و دومین آن در اسپانیا است.
 
این ناشر فرانسوی می‌گوید در حال به‌روزکردن دستگاه‌های خودهماهنگ با محیط زیست است؛ ولی تامین تجهیزات و سرمایه لازم برای رسیدن به حد مطلوب زمان‌گیر است و قرار است رسیدن به نشر کربن صفر توسط این انتشارات حداکثر تا سال 2050 صورت بگیرد.
 
پیش از این انتشارات هارپرکالینز در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرده بود متعهد شده که تا پایان سال 2021 به معاهده عدم‌انتشار گازهای مضر برای محیط زیست پایبند شود. این انتشارات انگلیسی گفته تمام دستگاه‌ها و سوخت‌های مورد نیاز تجهیزات خود را با قوانین مناسب برای محیط زیست هماهنگ خواهد کرد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها