پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰
مشارکت وبتون کره جنوبی برای چاپ سری جدید داستان‌های مصور بتمن

شرکت وبتون کره جنوبی با همکاری دی‌سی کمیکس یک شرکت تولیدکننده کتاب‌های مصور در آمریکا سری جدید مجموعه داستان‌های بتمن را منتشر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از دیجیتال ریدر، شرکت وبتون کره جنوبی با همکاری دی‌سی کمیکس یک شرکت تولیدکننده کتاب‌های مصور در آمریکا سری جدید مجموعه داستان‌های بتمن را منتشر خواهد کرد.
 
وب تون گونه‌ای از کمیک دیجیتال است که پیشینهٔ آن به کره جنوبی می‌رسد. در آغاز، وب‌تون‌ها در خارج از این کشور شناخته‌شده نبودند؛ اما به تدریج و به‌علت خوانده شدن بیشتر مانهواها بر روی تلفن‌های هوشمند، معروفیت آنها افزایش یافت. پس از فراگیرشدن مانهوا در قالب دیجیتال، نسخه‌های چاپ‌شده رو به کاهش گذاشت. در حال حاضر میزان مانهواهای منتشرشده به شکل وب‌تون، با میزان انتشار چاپی آنها برابری می‌کند.
 
شرکت دی‌سی کمیکس ناشر کتاب‌های کمیک و یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های تولید داستان مصور در آمریکا است. این شرکت بخش انتشاراتی دی‌سی انترتیمنت به‌ شمار می‌رود که خود از زیربخش‌های برادران وارنر است. از مشهورترین شخصیت‌هایی که دی‌سی کامیکس آن را خلق کرده است، می‌توان به سوپرمن، بتمن، واندروومن، فلش، گرین لنترن و نایت وینگ اشاره کرد.
 
قرار است همکاری این دو شرکت کره‌ای و آمریکایی انتشار مجموعه جدید داستان‌های بتمن با عنوان ماجراهای خانواده وین (Wayne Family) باشد که چاپ اولیه آن به صورت دو نسخه الکترونیک و کتاب چاپی مصور خواهد بود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها