پنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
 انتشار یک کتاب شعر کودک از آماندا گورمن

آماندا گورمن، شاعر جوان امریکایی کتاب شعر کودک جدیدی با عنوان «آوازها را تغییر ده: یک سرود کودکانه» برای کودکان 4 تا 8 سال منتشر کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از ان‌بی‌سی یوز- آماندا گورمن، شاعر جوان و فعال امریکایی -که بیش از هر چیز برای قرائت شعر «تپه‌ای که ما بالا می‌رویم» در مراسم تحلیف جو بایدن شناخته می‌شود- به‌تازگی با انتشار کتاب کودک جدیدی تحت عنوان«آوازها را تغییر ده: یک سرود کودکانه» خبرساز شده است.

 لورن لانگ، تصویرگر این کتاب که پیش‌ از این تصویرگری کتاب «از تو می‌خوانم؛ نامه‌ای برای دخترانم» باراک اوباما را بر عهده داشته است، کتاب جدید خانم گورمن را «یک کتاب تصویری پرشور و غنایی» توصیف کرده است.

خواندن این کتاب برای کودکان رده سنی 4 تا 8 سال توصیه شده و در حال حاضر نیز رتبه نخست کتاب‌های پرفروش داستان‌های کودک امریکایی و افریقایی و نیز کتاب‌های کودک ضدنژادپرستی در آمازون را به خود اختصاص داده و در فرمت‌های الکترونیکی و فیزیکی  و نیز کتاب صوتی قابل خرید است.

گفتنی است که این اولین کتاب کودک این شاعر جوان امریکایی نیست که در همین سال جاری منتشر شده است. او در ماه مارس نیز چاپ ویژه‌ای از شعر مراسم افتتاحیه خود را منتشر کرد و در ماه دسامبر نیز قرار است کتاب شعر جدیدی تحت عنوان «ما را با آنچه می‌بریم صدا بزن»، منتشر کند که موضوعات متعددی چون هویت، خاطرات، اندوه و امید و شفایافتن را دربرمی‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها