پنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۵
فروش کتاب جیبی جدید مجهز به جوهر الکترونیک

شرکت تولیدکننده اولین کتابخوان مجهز به جوهر الکترونیک رنگی یعنی پاکت‌بوک اعلام کرده است که نسخه‌های جیبی این دستگاه محبوب در میان نوجوانان در حال ورود به بازار است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از ایبوک ریدر، شرکت تولیدکننده اولین کتابخوان مجهز به جوهر الکترونیک رنگی یعنی پاکت‌بوک اعلام کرده است که نسخه‌های جیبی این دستگاه محبوب در میان نوجوانان در حال ورود به بازار است که قرار است تنها با قیمت 189 دلار عرضه شود.
 
پاکت‌بوک شرکت چندملیتی اولین بار در کشور اوکراین تاسیس شد؛ ولی به دلایلی دفتر مرکزی خود را به شهر لوگان سوئیس منتقل کرد. این شرکت پیش از این نیز به ساخت دستگاه‌های کتابخوان جیبی شهرت داشته است؛ اما دستگاه‌های جدید با کمترین قیمت از تاریخ تاسیس این شرکت عرضه خواهد شد.
 
در زمینه ارتباطی هم دستگاه جدید به وای فای و بلوتوث مجهز شده است. کتاب‌خوان جدید شرکت پاکت‌بوک از فرمت‌هایی مانند ePub، PDF، CBZ, FB2, HTML, MOBI و دیگر فرمت‌های مرسوم پشتیبانی می‌کند. همچنین از فایل‌های صوتی مانند کتاب‌ها و پادکست‌ها نیز پشتیبانی می‌شود و قابلیت تبدیل متن به گفتار نیز در این مدل قابل استفاده است.
 
سیستم عامل این محصول بر پایه لینکوس است و یک باتری 2900 میلی‌آمپر ساعتی نیروی آن را تامین می‌کند. در حال حاضر قیمت نسل جدید InkPad Color حدود 329 دلار است و احتمالا در آینده قیمت آن پایین‌تر بیاید.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها