سه‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
اقامت در خانه درختی وینی پو برای مسافران انگلیسی

وینی دپو یا وینی پو که پو خرسه نیز نامیده می‌شود، نام خرسی داستانی است که توسط ای.ای. میلن، نویسندهٔ انگلیسی داستان‌های کودکان خلق شده‌ است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از سی ان ان، یک شرکت معاملات ملکی انگلیسی کلبه‌ای جنگلی با الهام از داستان‌های وینی‌پو ساخته است که مسافران جنگل‌های منطقه اشدون در استان ساسکس انگلیس می‌‌توانند با پرداخت 130 دلار به ازای یک شب در آن اقامت کنند. این شرکت گفته است انگیزه‌اش تنها جشن 95سالگی خلق داستان‌های وینی‌پو بوده است.
 
وینی دپو یا وینی پو که پو خرسه نیز نامیده می‌شود، نام خرسی داستانی است که توسط ای.ای. میلن، نویسندهٔ انگلیسی داستان‌های کودکان خلق شده‌ است. نخستین کتاب از مجموعه داستان‌های وینی پو در ۱۹۲۶ با عنوان وینی-د-پو به چاپ رسید و به‌دنبال آن در ۱۹۲۸ کتاب دیگری از این مجموعه به نام خانه‌ای در کنج پو منتشر شد. بعد از انتشار داستان کمپانی والت دیزنی مجموعه داستان‌های پو را در قالب انیمیشن درآورد و فیلم‌های آن با استقبال مخاطبان مواجه شد و به یکی از موفق‌ترین کارهای دیزنی بدل گردید.
 
یکی از آخرین مسافران این کلبه جنگلی «کیم ریموند» تصویرگر داستان‌های وینی پو در بریتانیا بود که اقامت چند روزه را در این کلبه تجربه جالب و شگفت‌‌انگیز توصیف کرد. این کلبه یک اتاق دارد و بر اساس مشخصات کلبه خرس داستان‌های میلن طراحی شده است.



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها