دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۲
رمان بازیگر شماره دو با طرح جدید پاییز در بازار کتاب آمریکا

رمان بازیکن شماره یک و دو آماده در بیش از پنجاه کشور دنیا منتشر شده است. رمان دوم در سال 2045 میلادی اتفاق می‌افتد و ...

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از هالیوود ریپورتور، ارنست کلاین رمان‌نویس، فیلمنامه‌نویس و خالق رمان بازیکن شماره 1 که رمانش یکی از پرفروش‌ترین آثار داستانی در سراسر جهان شد. کلاین بعد از این رمان قسمت دوم کتابش را با عنوان بازیکن شماره 2 نوشت که حالا با طراحی جلد جدید قرار است در تاریخ نهم نوامبر سال جاری روانه بازار کتاب آمریکا شود.
 
رمان بازیکن شماره یک و دو آماده در بیش از پنجاه کشور دنیا منتشر شده است. رمان دوم در سال 2045 میلادی اتفاق می‌افتد و در این زمان مشکل آب و هوای کره زمین و همچنین جمعیت و گرسنگی از بین رفته است.
 
بسیاری از مردم فکر می کنند ارنست کلاین در مورد آینده می‌نویسد؛ اما آنچه او واقعاً انجام می‌دهد، نوشتن در مورد پیچیدگی‌های دنیایی است که امروز در آن زندگی می کنیم. خواه سیاه‌پوست باشید؛ خواه سفید‌پوست باشید؛ زن باشید یا مرد؛ این داستان در مورد شما و بازی‌هایی است ما در حال حاضر در OASIS زندگی می‌کنیم؛ و سفر زندگی در تلاش است تا تعداد زیادی از آن تخم‌های عید پاک را در طول راه پیدا کند!
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها