دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰
خالق داستان پسر جهنمی با کتاب کمیک به بازار کتاب برگشت

«مایک میگنولا» خالق داستان‌های مصور پسر جهنمی گفته است کتاب‌ جدیدش دیگر داستان‌های قبلی را دنبال نمی‌کند و درباره موضوعات و قهرمان‌های جدید طراحی شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از گیمزرادار، «مایک میگنولا» خالق داستان‌های مصور پسر جهنمی گفته است کتاب‌ جدیدش دیگر داستان‌های قبلی را دنبال نمی‌کند و درباره موضوعات و قهرمان‌های جدید طراحی شده است.
 
پسر جهنمی یک شخصیت خیالی ابرقهرمان ‌است که در کتاب‌های مصور انتشارات دارک هورس کمیکس توسط میگونلا خلق شد و برای اولین بار در مجله دایم پرس در ماه مارس سال 1993 منتشر شد. پسر جهنمی به عنوان شیطانی به نام اَنِنگ آن راما به عنوان کودکی توسط نیروهای نازی از جهنم به زمین آورده شد؛ اما متحدین جنگ جهانی دوم او را آزاد کردند و او در گروهی به نام دیوان تحقیق دربارهٔ ماورا طبیعت ایالات متحده شروع به کار کرد.
 
«ران پرلمن» نقش این شخصیت را در فیلم‌های پسر جهنمی(۲۰۰۴) و پسر جهنمی ۲: ارتش طلایی (۲۰۰۸) ایفا کرده ‌است. با وجود موفقیت دو فیلم قبلی اما فیلم پسرجهنمی ۲۰۱۹ با واکنش منفی منتقدین و مخاطبین عادی روبرو شد.
 
میگونا با همکاری ناشر قبلی‌اش حالا مجموعه مصور جدیدی خلق کرده است که درباره شخصیتی به نام «ادوارد گری» است که درباره موجودات ماورای طبیعی تحقیق می‌کند. خالق پسر جهنمی گفته است مجموعه داستان‌های مصور جدیدش هیچ ارتباطی با داستان‌های پسر جهنمی ندارد و قرار است به‌زودی منتشر شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها