دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴
فروش کتاب‌های کرونایی را در آمازون متوقف کنید!

نماینده مردم ایالت ماساچوست در کنگره این کشور در نامه‌ای سرگشاده به «اندی جیسی» مدیر اجرایی شرکت آمازون از مسئولان این فروشگاه آنلاین خواسته است جلوی گسترش برخی کتاب‌ها را بگیرند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از فاکس بیزینس، «الیزابت وارن» عضو مجلس سنای آمریکا و نماینده مردم ایالت ماساچوست در کنگره این کشور در نامه‌ای سرگشاده به «اندی جیسی» مدیر اجرایی شرکت آمازون از مسئولان این فروشگاه آنلاین خواست است جلوی گسترش کتاب‌هایی را بگیرند که اطلاعات غلط درباره ویروس کرونا دارند. این سناتور آمریکایی می‌گوید بیشتر کتاب‌های فروخته‌شده در آمازون اطلاعات اشتباهی درباره این بیماری به مردم می‌دهند.
 
در نامه وارن به مسئولان آمازون آمده است: بررسی کارشناسی روی کتاب‌های فروخته‌شده در آمازون که درباره ویروس کرونا نوشته شده است، معلوم کرده است که بیشتر این کتاب‌ها اطلاعات غلطی درباره این بیماری داشته و بر اساس منابع نامعلومی نوشته شده است. ظاهراً سایت و فروشگاه آمازون در کنترل محتوای کتاب‌های فروخته‌شده توانایی لازم را ندارد.
 
وارن نوشت: در زمانی که بیماری کرونا جان میلیون‌ها نفر در جهان را می‌گیرد، نباید اجازه دهیم مردم با اطلاعات غلط به مواجهه این ویروس ناشناخته بروند. من از مسئولان آمازون می‌خواهم مانع گسترش اطلاعات اشتباه در میان مردم شوند و بهتر است ترتیبی اتخاذ شود که به طور اتوماتیک مانع  فروش این کتاب‌ها شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها