چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
آمار ناشران شرکت‌کننده در نمایشگاه کتاب فرانکفورت

امروز هفتاد و دومین نمایشگاه کتاب فرانکفورت البته به صورت دیجیتال کار خود را آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از پابلیشینگ پرسپکتیو، امروز هفتاد و دومین نمایشگاه کتاب فرانکفورت البته به صورت دیجیتال کار خود را آغاز کرده است. عصر دیروز این نمایشگاه برای اعلام برنامه‌های خود کنفرانس خبری را برپا کرد که سخنران اصلی آن یورگن بوس رئیس نمایشگاه کتاب فرانکفورت بود.
 
بوس در آغاز سخنرانی خود از حضور 4هزار ناشر شرکت‌کننده به صورت مجازی در نمایشگاه امسال خبر داد و گفت امسال در نمایشگاه حدود 750 سخنران و نزدیک به 250 ساعت برنامه‌ و کارگاه در نظر گرفته شده است. وی افزود: در نمایشگاه امسال کاربران مجازی از حدود 103 کشور جهان شرکت کرده‌اند که به نظر می‌رسد اتفاق جدیدی در تاریخ برگزاری نمایشگاه‌های فرانکفورت باشد.
 
بوس گفت: شرکت‌کنندگان و ثبت‌نام‌کنندگان در نمایشگاه مجازی امسال را ناشران، نویسندگان و شرکت‌های تولیدکننده کتاب‌های صوتی و خدمات دیگر مربوط به کتاب تشکیل می‌دهند. امسال ناشران کتاب‌های آلمانی زبان نسبت به دیگر زبان‌ها حضور بیشتری در نمایشگاه داشتند.
 
به گفته رئیس نمایشگاه کتاب فرانکفورت از کشور آلمان 1283 ناشر، سوئد 104 ناشر، اتریش 90 ناشر، بریتانیا 418 ناشر، آمریکا 332 ناشر، کانادا و چین 126 ناشر، فرانسه 116 ناشر و از کشور برزیل 67 ناشر برای حضور در نمایشگاه ثبت‌نام کردند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها