چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
کوچکترین فروشگاه بارنزاندنوبل آمریکا افتتاح شد

فروشگاه زنجیره‌ای کتاب بارنزاندنوبل بزرگترین فروشگاه‌های کتاب در کشور آمریکا را دارد ولی این فروشگاه به تازگی کوچکترین کتابفروشی خود را در ایالت ویریجینیا افتتاح کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از دیجیتال ریدر، فروشگاه زنجیره‌ای کتاب بارنزاندنوبل بزرگترین فروشگاه‌های کتاب در کشور آمریکا را دارد ولی این فروشگاه به تازگی کوچکترین کتابفروشی خود را در ایالت ویریجینیا افتتاح کرده است.
 
فروشگاه بارنزاندنوبل با فروش کتاب‌های الکترونیکی نوک و همین‌طور نشان خود که یک خرس عروسکی به نام بارنزی است شناخته می‌شود. این شرکت بیش از 700 فروشگاه در آمریکا دارد.
 
بارنزاندنوبل گفته است کوچکترین فروشگاه کتاب خود را در منطقه فایرفاکس ایالت ویرجینیا افتتاح کرده است. این فروشگاه سومین کتابفروشی نوبل در ایالت ویرجینیا است که کوچکترین آن نیز محسوب می‌شود.
 
فروشگاه‌های قبلی بارنزاندنوبل در ویرجینیا خدمات دیگری نیز به مشتری‌ها ارائه می‌کنند که به طور مثال فروشگاه منطقه آشبرن ویرجینیا علاوه بر کتاب مواد غذایی نیز به مشتری‌ها ارائه می‌کند. شرکت آمریکایی گفته است کوچکترین فروشگاه کتابش در ویرجینیا تنها کتاب خواهد فروخت.
 
مسئولان بارنزاندنوبل می‌گویند فروشگاه جدید علاوه بر 24هزار جلد کتابی که عرضه می‌کند دارای محصولات جانبی مربوط به کتاب‌ها مثل عروسک و بازی نیز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها