دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
خاطرات میشل اوباما پرفروش‌ترین کتاب تاریخ

به گفته مسئولان انتشارات پنگوئن این کتاب تا کنون 10 میلیون نسخه از زمان انتشارش در ماه نوامبر فروخته است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از ان بی سی، کتاب خاطرات میشل اوباما با عنوان شدن تبدیل به پرفروش‌ترین کتاب تاریخ جهان شده است. به گفته مسئولان انتشارات پنگوئن این کتاب تا کنون 10 میلیون نسخه از زمان انتشارش در ماه نوامبر فروخته است.
 
توماس رابه مدیر اجرایی پنگوئن می‌گوید این انتشارات به خاطر چاپ این کتاب نزدیک به 3درصد افزایش درآمد داشته است که این رقم در طول 183 سال عمر این انتشارات بی‌سابقه بوده است.
 
انتشارات پنگوئن قراردادی نیز با باراک اوباما برای نوشتن خاطراتش در زمان ریاست جمهوری در کاخ سفید منعقد کرده است.
 
انتشارات پنگوئن در همان ماه نوامبر اعلام کرده بودند که کتاب خاطرات میشل اوباما در دو هفته اول رکورد فروش کتاب در تاریخ این انتشارات را شکسته بود.
 
میشل اوباما همسر باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا در این کتاب به مشکلات ازدواجش از جمله سقط جنین اشاره کرده است. او گفته است چطور پس از دو بار حاملگی بی‌سرانجام، با لقاح مصنوعی بچه‌دار شده‌ است.
 
اوباما در این کتاب همچنین از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا انتقاد کرده و گفته است هرگز او را به خاطر گفتن این که شوهرش متولد آمریکا نبوده و به همین خاطر رئیس‌جمهوری مشروعی نیست نمی‌بخشد. وی نوشته است این کار ترامپ خانواده او را در معرض خطر قرار داده بود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها