دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
خرید کتاب در فروشگاه‌های بدون صف آمازون

آمازون می‌گوید شعب بدون صف آمازون یکی از بخش‌هایی است که تمرکز خاصی روی آن کرده است. این شرکت اعلام کرده در آینده فروشگاه‌های بیشتری برای عرضه کتاب افتتاح خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از گودایریدر، فروشگاه کتاب آنلاین آمازون اعلام کرده است که قصد دارد در آینده تمرکز بیشتری در دنیای واقعی داشته باشد. آمازون می‌‌گوید در آینده فروشگاه‌های کتاب بیشتری در ایالت‌های مختلف آمریکا باز خواهد کرد.
 
شرکت آمازون، اولین کتاب فروشی واقعی خود را در سال 2015 در شهر سیاتل افتتاح کرد و بعد شعبه‌های دیگری در شهرهای پورتلند، اورگون و ساندیگو افتتاح کرد. به گفته یک سخنگوی آمازون قرار است در فروشگاه‌های جدید محصولات بیشتری از کالاهای جانبی حوزه کتاب مثل کتاب‌‌خوان عرضه خواهد شد.
 
آمازون در ابتدای تأسیس یک فروشگاه آنلاین کتاب با 20 محصول بود که با گسترش این فروشگاه تنوع محصولات این فروشگاه نیز به میلیون‌ها کالا رسید. در سالهای اخیر این شرکت به افتتاح شعبه های فیزیکی در شهرهای مختلف جهان نیز روی آورده است.
 
این سخنگوی شرکت آمازون می‌گوید در آینده نزدیک کیوسک‌های کتابفروشی آمازون از سطح شهرهای آمریکا جمع خواهند شد و به جای آن عرضه مستقیم کتاب در فروشگاه‌های اختصاصی کتاب این شرکت خواهد بود. فروشگاه‌های آمازون بوکس و آمازون چهارستاره (4-star) از گذشته فعال‌تر خواهد بود.
 
آمازون می‌گوید شعب بدون صف آمازون (amazon go) یکی از بخش‌هایی است که تمرکز خاصی روی آن کرده است. در این فروشگاه که در سیاتل آمریکا اولین شعبه آن ایجاد شده است، دیگر نیازی به صف ایستادن در پشت صندوق و پرداخت پول نقد ندارید بلکه در بدو ورود به این فروشگاه گوشی خود را در برابر دستگاهی قرار می‌دهید و برنامه amazon go بر روی تلفن همراه شما فعال می‌گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها