یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳
پخش زنده مصاحبه آتوود در نزدیک به هزار سینما در دنیا

مارگارت آتوود درباره کتاب «اظهارات»، دنباله رمان معروف و پرفروش «سرگذشت ندیمه»، در تئاتر ملی سلطنتی در لندن مصاحبه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از  گاردین - مارگارت آتوود در تاریخ ۹ سپتامبر، در آستانه انتشار دنباله رمان «سرگذشت ندیمه» در لندن مصاحبه زنده‌ای در تئاتر ملی سلطنتی خواهد داشت که به صورت زنده در سرتاسر دنیا پخش خواهد شد.

او همچنین یک تور شش-روزه در بریتانیا و ایرلند خواهد داشت.

داستان این رمان ۱۵ سال بعد از «سرگذشت ندیمه» اتفاق می‌افتد و خوانندگان را به زندگی در «گیلید» بازمی‌گرداند، یک دیکتاتوری که ریشه‌هایش در پیوریتن‌های قرن هفدهم است. جایی که زنان در آن هیچ حقی ندارند و به عنوان برده‌هایی برای تولیدمثل استفاده می‌شوند.

«سرگذشت ندیمه» با انتشار در سال ۱۹۸۵، به سرعت به عنوان یک رمان کلاسیک مدرن شناخته شد، اما اقتباس تلویزیونی این رمان با بازی الیزابت ماس شهرت آن را دوچندان کرد.

در سال ۲۰۱۷ این کتاب بالاتر از «آن» استیون کینگ و هری پاتر و بازی تاج و تخت در رده نخست نمودار سالانه آمازون قرار گرفت و به طور کل فروش نسخه انگلیسی این رمان به هشت میلیون رسید.

آتوود گفت از رونمایی کتابش در لندن و پخش زنده مصاحبه‌اش در تئاتر ملی خوشحال است: «من نمی‌توانم در جسم خودم باشم و در عین حال همه جا حضور داشته باشم، اما منتظرم که از طریق صفحه نمایشی بزرگ با خوانندگان بسیاری ارتباط برقرار کنم.»

این رویداد در نزدیک به هزار سینما در سرتاسر دنیا پخش خواهد شد.

آتوود گفت هر چیزی که خوانندگان تا به حال درباره «گیلید» از او پرسیده‌اند الهام‌بخش این کتاب بوده است. «تقریبا هر چیزی! بقیه الهام‌ها را از دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم گرفته‌ام.»
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها