چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
فروش ۳۰ هزار نسخه از «آتش و خشم» در یک هفته

همان‌طور که انتظار می‌رفت کتاب‌ جنجالی مایکل وولف درباره ترامپ به کتابی پرفروش تبدیل شده و در عرض یک هفته ۲۹ هزار نسخه از آن فروخته شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از اینترتینمنت ویکلی - نلسن بوک‌اسکن (نهاد ارائه‌دهنده اطلاعات درباره صنعت نشر) اعلام کرده که کتاب «آتش و خشم» که سرشار از افشاگری‌های عجیبی درباره زندگی ترامپ در کاخ سفید است، در هفته گذشته ۲۹ هزار نسخه فروش داشته و پرفروش‌ترین کتاب در این مدت بوده است.

این کتاب قرار بود سه‌شنبه هفته جاری منتشر شود، اما پس از آنکه ترامپ از طریق وکیلش از انتشارات هنری هولت خواست که اثر را منتشر نکند، ناشر کتاب را زودتر در روز جمعه گذشته منتشر کرد.

کریستن مک‌لین تحلیلگر صنعت نشر گروه ان.پی.دی به آسوشیتدپرس گفت: «به دلیل مشکلات بالقوه پخش کتاب، که به انتشار زودهنگام کتاب و بالا بودن تقاضا مرتبط است، چند هفته طول می‌کشد تا ببینیم دقیقا این کتاب در مقایسه با کتاب‌های پرفروش سیاسی چند سال اخیر چه جایگاهی خواهد داشت.»

از سوی دیگر جان سارجنت، مدیرعامل انتشارات مک‌میلیان که از ناشران اقماری هولت است اعلام کرده که تاکنون ۲۵۰ هزار کپی از نسخه دیجیتال کتاب «آتش و خشم» به فروش رفته است، رقمی که برای یک اثر غیرداستانی خیره‌کننده است.

مایکل وولف، روزنامه‌نگار آمریکایی و از مشاورین سابق رئیس‌جمهور این کشور در کتابش افشاگری‌هایی درباره رفتار دانالد ترامپ در کاخ سفید کرده است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسين جاويدي ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
    عجيب است تا حالا نشرهاي زرد دنبال چاپ اين كتاب نرفته اند. چه اتفاقي افتاده؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها