سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۴
راه‌اندازی وب‌سایت جدید واتراستونز برای «کرم کتاب‌ها»

مدیران فروشگاه واتراستونز – بزرگ‌ترین کتاب‌فروش انگلیسی – وب‌سایت جدید خود را با شعار ساده‌تر، سریع‌تر و آسان‌تر برای عاشقان کتاب (کرم کتاب) رونمایی کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) با راه‌اندازی سایت جدید، امکانات نسبتاً مناسب و خوبی را برای علاقه‌مندان به خرید کتاب ایجاد کرده است.

درسایت جدید، سرویسی بنام Click & Collect تعریف‌شده که کاربر با انتخاب کتاب موردنظر، به سوی نزدیک‌ترین فروشگاه برای دریافت کتاب خود سوق داده می‌شود. کاربر با دریافت ایمیل متوجه می‌شود که کتاب در فلان فروشگاه آماده‌شده و باید برای دریافت به فروشگاه موردنظر برود.

کاربران جدید قبل از خرید نیازی به ثبت‌نام ندارند و بحث چک شدن اینترنتی در کوتاه‌ترین زمان با اطلاعات ضروری صورت می‌گیرد. اطلاعات ثبت‌شده برای خریدهای بعدی استفاده می‌شود و کاربر نیازی به ثبت مجدد نخواهد داشت.

اطلاعات 250 هزار عنوان کتاب درسایت جدید واتراستونز تعبیه‌شده و کاربر در کمتر از 24 ساعت عناوین جدید را دریافت می‌کند.

همچنین کاربر در داشبورد خود، اطلاعات مربوط به تاریخچه خرید، کتاب‌های چاپی و صوتی قبلاً خریداری‌شده، مرور کتاب‌ها، کارت‌های مخصوص واتراستونز، لیست آرزوهای کتابی و آدرس‌های ضروری را در اختیار دارد تا هر زمان بخواهد، از آن استفاده کند.

کاربران با امکان جدید موسوم به «کارت‌های هدیه مجازی» می‌توانند لذت خرید را دوچندان کنند.

در بخش وبلاگ نیز مقاله‌های مهمان و مصاحبه با نویسندگان یافت می‌شود که کاربر می‌تواند اطلاعات کتابی خود را بالا ببرد. تمامی امکانات مذکور از طریق اپلیکیشن اندرویدی و اپلی نیز میسر است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت www.waterstones.com مراجعه کنید.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها