چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۸
یک مدیرکتابی با درآمد 9 میلیون پوندی،یک سال پس از خروج از کار!

«کیت سوآن» که از سال گذشته مدیریت فروشگاه زنجیره‌ای WH Smith (فروشگاه زنجیره‌ای محصولات کتابی-فرهنگی انگلیسی با درامد سالیانه 1.2 میلیارد پوند) را رها کرده بر اساس سود ناشی از اجرا کردن طرح‌های تشویقی بلندمدت زمان خود چکی به مبلغ 9 میلیون پوند از کارفرمای خود دریافت کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) سوآن سال گذشته پس از گذشت مدتی طولانی از صدارتش در فروشگاهی که سابقه تأسیس اش به سال  1792 در لندن (توسط هنری والتون اسمیث و ویلیام هنری اسمیث) بازمی‌گردد و رفتن به کمپانی کافه رستوران‌های رنجیره ای SSP پاداش دوران خوب مدیریت خود را با چک 9 میلیون پوندی دریافت کرد که این موضوع باعث ناخشنودی سهامداران شده است.

البته وی زرنگی کرده و قبل از تشکیل جلسه سهامداران در سال 2016 دستمزد سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت و پروژه‌های ابداعی خود را که باعث نجات فروشگاه زنجیره‌ای WH Smith از بحران شد، دریافت کرد.

گفتنی است این فروشگاه معروف و معتبر که نه‌تنها کتاب و مجله و روزنامه، بلکه سی دی و دی‌وی‌دی و سایر محصولات فرهنگی در ایستگاه‌های راه‌آهن، فرودگاه، مکان‌های عمومی و ... می‌فروشد به یمن حضور خانم سوآن از بحران مالی نجات‌یافته و ضمن سود ده کردن کمپانی، جان سهامداران را باسیاست‌های ابداعی خود نجات داد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها