جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
کتاب «کثیرالبرکات» حضرت ابوالفضل (ع) رونمایی شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده گفت: کتاب «کثیرالبرکات حضرت ابوالفضل (ع)» تالیف حسین زرینی شاعر نامی خدابنده رونمایی شد.

علی جهانشاهلو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)در زنجان اظهار کرد: مردم شهرستان خدابنده نگاه ویژه‌ای به فرهنگ و تألیف کتاب دارند و اینگونه برنامه‌ها موجب می‌شود تا نسل جوان شهرستان بیش از گذشته با کتاب مأنوس شوند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان خدابنده ظرفیت‌های خوبی در حوزه فرهنگ و هنر دارد، افزود: شیخ اشراق از شهرستان خدابنده سرآمد فلسفه بوده و همین امر سهرورد را به لحاظ جهانی مشهور کرده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده در ادامه از رونمایی از کتاب «کثیرالبرکات» حضرت ابوالفضل (ع) خبر داد و گفت: این کتاب با موضوع کرامات حضرت ابوالفضل (ع) و همچنین ویژگی‌های شخصیتی آن بزرگوار تالیف شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت از نویسندگان است، افزود: موضوع قلم به قدری دارای اهمیت بوده که در قرآن کریم نیز به موضوع قلم و اهمیت نگارش پرداخته شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهمیت کتاب در جهان‌بینی گفت: جوانان با رجوع به کتاب می‌توانند آینده خود را تأمین کرده و جهان بینی خود را نسبت به جهان هستی تغییر دهند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها