جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
اجرای طرح «رابطان کتاب» در خرمدره

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خرمدره گفت: طرح «رابطان کتاب» با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و افزایش سرانه مطالعه در شهرستان خرمدره در حال اجراست.

لیلا صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و فعالیت رابطان کتاب ادارات، فرصت ارزشمندی در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی است.

وی با اشاره به اینکه شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است، اضافه کرد: مهلت شرکت در این جشنواره تا یکم تیرماه است و علاقه‌مندان می‌توانند در مدت زمان تعیین شده از طریق سایت razavi.samakpl.ir در این رویداد فرهنگی شرکت کنند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خرمدره گفت: این جشنواره در دو بخش «فردی» و «خانوادگی» برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط با این بخش، در دو شیوه مکتوب و الکترونیکی در جشنواره شرکت کنند.

وی در ادامه با تشریح طرح « رابطان کتاب ادارات» گفت: این طرح، یک طرح ابتکاری است که با هدف ترویج فرهنگ مطالعه در شهرستان خرمدره اجرایی می‌شود.

صباغی افزود: این طرح ابتکار انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان خرم‌دره است که با اجرای آن همه ادارات از طریق رابطان کتاب در جلسات انجمن حضور خواهند داشت.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خرمدره گفت: هدف از اجرای طرح رابطان کتاب ترویج فرهنگ مطالعه در بین ادارات و معرفی کتاب‌های تازه منتشره است و در واقع رابطان کتاب سفیران فرهنگی در حوزه در شهرستان هستند.

وی به سایر برنامه‌های اجرایی در حوزه کتابخوانی اشاره کرد و افزود: برگزاری نشست‌های ماهانه کتاب‌خوان در کتابخانه‌های عمومی شهرستان خرم‌دره، برگزاری جلسات نقد کتاب، قصه‌گویی، برپایی ایستگاه نقاشی از دیگر فعالیت‌هایی است که در سطح کتابخانه‌های عمومی اجرا می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها