پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
پیش‌بینی حضور 10 هزار نوجوان زنجانی در برنامه‌های اوقات فراغت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به آغاز برنامه‌های تابستانی کانون‌های مساجد از تیرماه گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال 10 هزار نوجوان در این برنامه‌ها حضور پیدا کنند.

امراله حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: هر سال با فرا رسیدن فصل تابستان طرح اوقات فراغت در کانون‌های مساجد اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز این برنامه با عنوان«مسجد، کانون نشاط» و در قالب کلاس‌های فرهنگی، هنری، تربیتی، آموزشی و ورزشی اجرا می‌شود، اضافه کرد: طبق پیش‌بینی امسال 385 کانون در روستا و شهر میزبان طرح اوقات فراغت خواهند بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌های تابستانی کانون‌های مساجد از اوایل تیرماه آغاز خواهد شد، افزود: پیش‌بینی می‌شود که امسال 10 هزار نفر در این برنامه‌ها شرکت کنند.

حسنی با تأکید بر اینکه امسال از ظرفیت مدارس نیز برای تشکیل کلاس‌های تابستانی استفاده می‌شود، اضافه کرد: در همین راستا اجرای طرح «مسجد، مدرسه و خانواده» با مشارکت آموزش و پرورش در دستور کار است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های تابستانی کانون‌های مساجد در سامانه مساجد بارگذاری شده است، افزود: برنامه‌ها با رویکرد آموزشی، تفریحی و گردهمی دوستانه برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه موضوع اوقات فراغت بسیار مهم است و باید برای حضور پرنشاط کودکان، نوجوانان و جوانان در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، برنامه‌ریزی خوبی صورت گیرد، گفت: سعی ما در جلسات با مسئولان مختلف بر این است که جایگاه مساجد و کانون‌ها در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت تقویت شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: در راستای غنی‌تر کردن برنامه‌های اوقات فراغت، دوره توانمندسازی مدیران و مربیان کانون‌ها بر اساس نیازسنجی در ایام اوقات فراغت برگزار می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها