سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
اعلام فراخوان مسابقه فرهنگی «به رسم زینب» در کردستان

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان از اعلام فراخوان شانزدهمین دوره مسابقه فرهنگی با عنوان «به رسم زینب» در استان خبر داد و گفت: این مسابقه از کتاب «من میترا نیستم» و به مناسبت دهه کرامت برگزار می‌شود.

سیدمحمد جلال زمانی، به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سنندج اظهار کرد: شانزدهمین دوره مسابقه فرهنگی با عنوان به «رسم زینب» به صورت ملی و به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر پیش بینی شده است. 

وی ادامه داد: کتاب «من میترا نیستم» روایتی است از زندگی دختری نوجوان و انقلابی به نام «زینب کمایی» که در ابتدای دهه شصت و در کوران تحرکات شوم سازمان منافقین، به دلیل فعالیت های مذهبی سیاسی اش مورد خشم و کینه اعضای این گروه قرار می‌گیرد.
 
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان درباره منبع سوالات این مسابقه توضیح داد: علاقه‌مندان می‌توانند به منظور دسترسی به سوالات مسابقه یا دریافت اطلاعات تکمیلی به نشانی اینترنتی RasmeZeynab.ir مراجعه و با مطالعه کتاب؛ در این مسابقه شرکت کنند.

زمانی، تجلیل از دختر کارکنان بنیاد، تجلیل از خانواده های شاهد دارای دختر معلول، دیدار با خانواده شاهد و ایثارگر استان، شرکت در مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا از دیگر برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان در گرامیداشت دهه کرامت برشمرد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها