یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
ارائه  ۵۰ هزار جلد کتاب در نمایشگاه بزرگ شهرستان بوکان

️رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوکان گفت: 6 هزار عنوان کتاب در قالب 50 هزار جلد برای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی در نمایشگاه کتاب شهرستان بوکان به نمایش گذاشته شده است.

رضا عباسی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در  ارومیه، گفت: 6 هزار عنوان کتاب در قالب 50 هزار جلد برای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی در نمایشگاه کتاب شهرستان بوکان به نمایش گذاشته شده است.

عباسی افزود: بیشتر موضوعات کتاب ها شامل تاریخ و ادبیات ایران، کتاب‌هایی به زبان محلی (کُردی)، تاریخ بومی، فلسفه، دین، هنر، روانشناسی، کودک و نوجوان، دین و رمان است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه‌ها تخفیف‌های  ۱۵ تا ۵۰ درصدی برای دوستداران کتاب ارائه شده است، گفت: این نمایشگاه تا پنجم خرداد از ساعت 8 صبح تا 20 شب برای بازدید علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی در فرهنگ‌سرای سردار سلیمانی دایر است.

عباسی با بیان اینکه هدف این نمایشگاه تقویت اوقات فراغت تابستان دانش آموزان و دانشجویان است، افزود: شهرستان بوکان یکی از شهرهای فرهنگی استان آذربایجان‌غربی بوده که در سال گذشته به عنوان شهر خلاق در امر کتابخوانی انتخاب شد.

وی ادامه داد: کتاب از والاترین جایگاه در گستره‌های فردی و اجتماعی برخوردار است، و در پرتو کتاب شکوفایی و بالندگی تحقق می‌یابد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوکان افزود: با توجه به اینکه مطالعه باعث افزایش آگاهی افراد می‌شود در این راستا می‌تواند باعث رشد و تعالی کشور نیز شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها