شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲
هفتمین جشنواره ملی داستان کوتاه «بلقیس» در اسفراین برگزار خواهد شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی گفت: هفتمین جشنواره ملی داستان «بلقیس» در شهرستان اسفراین برگزار خواهد شد.

تقی صادقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران  (ایبنا) در بجنورد اظهار کرد: هفتمین جشنواره ملی داستان کوتاه « بلقیس » در سه بخش کشوری، خراسان شمالی و نوقلم برگزار خواهد شد.
 
وی با اشاره به موضوعات در نظر گرفته شده خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را با موضوعاتی همچون شعار سال، سبک زندگی ایرانی اسلامی، عفاف و حجاب، ایثار و شهادت، آسیب‌های اجتماعی و آداب و رسوم مردم خراسان شمالی و آزاد به دبیرخانه جشنواره مستقر در شهرستان اسفراین ارسال کنند.
 
صادقی در ادامه با بیان اینکه آثار ارسالی نباید در جشنواره دیگری شرکت داده شده باشد، تصریح کرد: هنرمندان باید آثار خود را به صورت مجزا و در قابل word و با قلم B nazanin و اندازه قلم ۱۴ به همراه مشخصات کامل نویسنده به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی در پایان با اشاره به برگزاری این جشنواره در نیمه دوم تیرماه در شهرستان اسفراین گفت: شناسایی و پرورش نویسندگان و جوانان متعهد هنرمند، تولید آثار ارزشمند ادبی در حوزه داستان کوتاه ،گسترش و ارتقای فرهنگ مطالعه، معرفی آداب و رسوم مردم خراسان شمالی و تبادل نظر بین نویسندگان مطرح ملی و استانی و دانش افزایی نویسندگان بومی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها