شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
«پلمب» به نمایشگاه تهران رسید

«پلمب» اثر سیدمحسن امامیان از سوی انتشارات سوره مهر چاپ و در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شد.

سید محسن امامیان نویسنده و منتقد ادبی درباره آخرین اثرش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، گفت: «پلمب» روایتی داستانی از یک مجموعه فرهنگی است. این کتاب برای انتقال تجربیات گروه‌های فرهنگی تبلیغی طلبگی به رشته تحریر در آمد.
 
وی ادامه داد: «پلمب» نگاهی آسیب‌شناسانه به آفت‌ها و ظرفیت‌های فعالیت‌های فرهنگی مذهبی مبلغین دینی در حیطه کار با نوجوانان و جوانان دارد. هرچند بیشتر تمرکز منوط به تجربیات یک موسسه فرهنگی خاص بوده اما تجربیات مشابه و مبتلا به دیگری به آن افزوده شده است است که در کتاب «پلمب» با روایتی داستانی در گونه پلیسی و به شکل مصاحبه، بازجویی و نامه‌های اداری تالیف شده است.
 
امامیان تصریح کرد: مخاطب اصلی این کتاب طلاب، مبلغین، کلیه مسئولین مخصوصا متصدیان فرهنگی، هیئات مذهبی، مربیان مدارس و دانشجویان هستند.
 
نویسنده کتاب «پلمب» یادآور شد: علاقه‌مندان به آثار داستانی می‌توانند در این کتاب با شکل‌های مختلف ادبیات محاوره‌ای روحانیون و طلاب در قالب یک اثر معمایی پلیسی خیالی اما مبتنی بر مستندات و واقعیت‌های موجود آشنا شوند.
 
به گزارش ایبنا؛ «پلمب» به سفارش دفتر آفرینش‌های هنری پژوهشکده باقرالعلوم(ع) وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی به قلم سید محسن امامیان نوشته شده و از سوی انتشارات سوره مهر به عنوان تازه‌ترین‌های این ناشر در نمایشگاه کتاب 1402  عرضه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها