جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
ارائه مجموعه بیانات آیت‌الله بهجت

نشر «واژه پرداز اندیشه» با کتاب‌های «فاطمه؛ راز ماندگاری امامت» به قلم حجت‌الاسلام ناصر رفیعی، «بر ساحل آرامش؛ زهد در سیره پیامیر(ص)» به قلم حبیب‌الله فرحزاد، «عاشورا؛ چگونه و چرا؟» نوشته محمد علی جاودان و «دروس شرح آیات قرآن کریم؛ گفتارهای استاد محمد علی جاودان» در نمایشگاه سی و چهارم شرکت کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) «واژه‌پرداز اندیشه» از جمله ناشران حوزه دین و عرفان است که با چهار عنوان جدید در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب شرکت کرده است.

مسئول غرفه این نشر به ایبنا گفت: کتاب‌های «فاطمه؛ راز ماندگاری امامت» به قلم حجت‌الاسلام ناصر رفیعی، «بر ساحل آرامش؛ زهد در سیره پیامیر(ص)» به قلم حبیب‌الله فرحزاد، «عاشورا؛ چگونه و چرا؟» نوشته محمد علی جاودان و «دروس شرح آیات قرآن کریم؛ گفتارهای استاد محمد علی جاودان» از جمله آثاری هستند که در سال جدید منتشر شده است.

او  عنوان کرد: با وجود استقبال مخاطبان از این عناوین اما آثار آیت‌الله بهجت بیش از سایر آثار انتشارات ما مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. از جمله کتاب «حضرت حجت؛ مجموعه بیانات و اشارات آیت‌الله بهجت پیرامون حضرت ولی عصر(عج)» پرفروش‌ترین کتاب ما در این دوره از نمایشگاه بوده است.

به گزارش ایبنا، نمایشگاه کتاب 1402 تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها