شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
نویسندگان و شاعران نوجوان باید حمایت شوند

سایدا حاتمی نویسنده نوجوان ایلامی گفت: نویسندگان و شاعران نوجوان باید حمایت و کتاب‌هایشان نیز چاپ شود.

سایدا حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام گفت: از نویسندگان و شاعران نوجوان حمایت و کتاب‌های‌شان را چاپ کنید تا خوشحال و باانگیزه شوند.

سراینده مجموعه شعر «سیبیل بابام چه نازه!» گفت: ناشران کتاب کودک و نوجوان در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۲ تهران برای بچه‌ها مسابقه کتابخوانی بگذارند و هر کس برنده شد بن خرید کتاب به او بدهند.

او ادامه داد: نمایشگاه کتاب، جای خوبی است چون کتاب‌هایی که در کتابفروشی‌ها پیدا نمی‌شود را در نمایشگاه می‌توانم پیدا کنم و بخرم.

او با اشاره به اینکه معمولاً هر ماه با پدر و مادرم کتاب می خرم و به کتابخانه ام اضافه می‌کنم، گفت: امسال دوست داشتم به نمایشگاه بیایم اما درگیر امتحانات نهایی کلاس ششم بودم و نشد که بیایم. اما با کمک پدر و مادرم از نمایشگاه مجازی کتاب خریدیم.
 
مولف کودک استان ایلام در سال 99 ادامه داد: کتابم، سیبیل بابام چه نازه! در بخش نمایشگاه مجازی هست. اسم ناشر هم آفرینش ادب است.

این نویسنده نوجوان ادامه داد: امسال یک کتاب تازه با نام (شکوفه باغ نماز) آماده چاپ دارم که در حال انجام مراحل تصویرگری است و ناشر قول داده تا تابستان امسال آن را چاپ کند و دو کتاب‌ دیگری هم دارم که آماده چاپ هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها