دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
انتشار 60 عنوان کتاب توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام

مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام گفت: سال گذشته 60 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس و ادبیات پایداری در استان ایلام چاپ و منتشر شده است.

نبی‌الله تبار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام گفت: با حمایت و پیگیری‌های این اداره‌کل، سال گذشته 60 عنوان کتاب در قالب‌های مختلف از سوی مدیریت ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام، چاپ و منتشر شد.
 
وی ادامه داد: این اداره‌کل در راستای اعتلای آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و به پاس ارج نهادن به مقام شامخ شهدای گرانقدر، ایثاگران، رزمندگان، جانبازان و مردم صبور استان که در دوران دفاع‌مقدس با همه سختی‌ها و گرفتاری‌ها یکدل به ایستادگی پرداختند، هر سال در حوزه دفاع مقدس کتاب‌های متعددی چاپ و منتشر می‌کند.
 
 وی تصریح کرد: در سال 1401 در حوزه ادبیات کودک و نوجوان 5 اثر، ثبت، ضبط، تدوین و تألیف خاطرات رزمندگان34 اثر،پژوهش 1اثر، ادبیات منظوم دفاع مقدس 12اثر و نمایشنامه و فیلمنامه 6 اثر با محتوا و مضمون دفاع مقدس در نشرهای قلاویزان و گنج‌سرا منتشر شدند.
 
 تبار ضمن دعوت از نویسندگان، شاعران و پژوهشگران حوزه ادبیات دفاع مقدس و پایداری در استان ایلام ادامه داد: چنانچه اصحاب قلم در گونه‌های ادبی با مضمون دفاع مقدس آثاری دارند به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، واحد مدیریت ادبیات و تاریخ مراجعه یا آثار خود را ارسال نمایند تا بعد از بررسی و کارشناسی آثار آنها چاپ و منتشر شود.
 
مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام گفت: در سال جاری با همکاری و حمایت ادارات، نهادها و دستگاه‌ها و همت و تلاش نویسندگان بنام استان در تلاشیم که حداقل 60 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس منتشر کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها