دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
زمان و مکان برگزاری دهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال تغییر کرد

رئیس دهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال، زمان و مکان این رویداد را اعلام کرد.

جلال ذکایی، رئیس دهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با اشاره به تغییر زمان و مکان برگزاری این رویداد، گفت: شرکت‌کنندگان و غرفه‌گذاران نمایشگاه در روزهای اخیر طی تماس‌هایی با دبیرخانه از محل برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب به دلیل دور بودن و امکانات رفاهی موجود در آن ابراز نگرانی می‌کردند.
 
وی افزود: در ابتدا ناگزیر بودیم به شهر آفتاب برویم، زیرا در زمان مدنظر، مدیران مرکز نمایشگاهی بوستان گفتگو فقط می‌توانستند یک سالن در اختیار مجریان بگذارند، اما بعد از درخواست شرکت‌کنندگان در تماس و ارتباطاتی مجدد با مدیران مرکز نمایشگاهی بوستان گفتگو توانستیم دو سالن تهران و گلستان را در اختیار داشته باشیم؛ همچنین به دلیل اینکه در تاریخ پیشین نمایشگاه دیگری برگزار می‌شد مجبور شدیم نمایشگاه را با یک هفته تأخیر برگزار کنیم.
 
ذکایی با بیان اینکه 6سال است نمایشگاه چاپ دیجیتال در مرکز نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار می‌شود، عنوان کرد: پس از جابه‌جایی مکان، جانمایی شرکت‌ها در غرفه‌ها و سالن‌ها به پایان رسیده است و شاهد حضور پررنگ مجموعه‌های فعال صنعت چاپ دیجیتال در این رویداد خواهیم بود.

وی یادآور شد: امسال همچنین حضور اتحادیه‌ها و تشکل‌های مرتبط با صنعت چاپ در این رویداد پررنگ است، اداره کل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیزخدمات خود در حوزه فعالان عرصه دیجیتال را در نمایشگاه عرضه می‌کند.
 
ذکایی همچنین از برگزاری مجموعه‌ای از کارگاه‌های آموزشی با همکاری مجموعه الماس پلاس خبر داد و گفت: مانند سال گذشته ایستگاه مترو خط6 در بوستان گفتگو فعال است و امکان استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی برای شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان در این مکان فراهم شده است.
 
به گزارش ایبنا، پیش از این قرار بود دهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال 23 تا 26 خرداد‌ماه در مجموعه نمایشگاهی «شهر آفتاب» برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها