دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶
پویش کتابخوانی «#کتاب_تقریظ» همزمان با سفر رهبر انقلاب به مشهد

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به مشهد مقدس، گفت: با هدف ترویج کتاب و کتاب‌خوانی و آشنایی بیشتر با کتاب‌های تقریظ شده توسط مقام معظم رهبری پویش کتاب‌خوانی با نام «#کتاب_تقریظ» برگزار ‌می‌شود.

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در خراسان رضوی، افزود: شرکت‌کنندگان در این پویش می‌توانند یک یا چند کتاب تقریظ شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی را در قالب فیلم معرفی کرده و از طریق نشانی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی به شماره 09393447169 در فضاهای مجازی داخلی بله، ایتا و سروش ارسال کنند.

وی با بیان اینکه فیلم معرفی کتاب باید علاوه بر مشخصات فردی اعم از نام، نام خانوادگی، سن، رشته و میزان تحصیلات نیز باشد، گفت: همچنین فیلمهای ارسالی باید شامل مشخصات شناسنامه‌‏ای اثر شامل نام کتاب، نویسنده، ناشر، تعداد صفحات، قیمت؛ موضوع کلی کتاب  و اشاره به محتوای  تقریظ رهبر معظم انقلاب بر آن کتاب باشد.

سبزیان اظهار داشت: فیلم ارسالی باید به ‌صورت یک ویدیو کوتاه ۱۲۰ تا ۱۸۰ ثانیه‌ای با صدا و تصویر واضح، بدون صداهای محیطی و با موبایل(به صورت افقی) همراه با چهره‌ کامل فرد بصورت واضح، بدون پرش، قطعی و قابل ضبط باشد. همچنین در فیلم‌های ارسالی باید صدای فرد و کلماتی که بیان می‌کند فاقد صداهای محیطی و اختلال بوده و تصویر کتاب نیز مشخص باشد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی تاکید کرد: پس از ارسال فیلم معرفی کتاب به دبیرخانه، آن را با هشتک «کتاب_ تقریظ» در فضای مجازی منتشر کرده و به  صفحه اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی در شبکه های مجازی ارسال شود.
  
وی در خصوص مهلت شرکت در پویش و جوایز آن، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نیز 31 فروردین ماه ۱۴۰۲ خواهد بود. در پایان نیز ۵۰ نفر به عنوان برگزیده انتخاب و به هر نفر کارت هدیه خرید کتاب اعطا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها