یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴
امکان افزایش اعتبار سامانه خرید از کتابفروشی وجود دارد

معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از امکان افزایش اعتبار سامانه خرید از کتابفروشی با موافقت و حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به امکان افزایش اعتبار طرح سامانه خرید از کتابفروشی‌، عنوان کرد: در این زمینه معتقدم که با حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این امکان وجود دارد که اعتبار خرید از سامانه افزایش پیدا کند.

وی افزود: امیدوارم این افزایش اعتبار موجب شود، تعداد بیشتری از کتابفروشان عضو سامانه شوند، همچنین مخاطبان بیشتری از آن استقبال کنند.
 
به گزارش ایبنا؛ سامانه خرید از کتابفروشی‌ از پنج‌شنبه بیست و ششم آبان‌ماه ۱۴۰۱ در سی‌و‌امنی دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایرام با هدف تقویت گردش اقتصادی کتاب‌‌فروشی‌ها به‌عنوان آخرین حلقه نشر رونمایی شد.
 
بازدید و خرید از این سامانه، ۲۴ ساعته و غیرحضوری است. به هر کُدملی که سیم‌کارت تلفن همراه به نام آن ثبت شده باشد، مبلغ یک ‌میلیون ریال یارانه کتاب تعلق می‌گیرد، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت ketab.ir کتاب‌های مورد نظر خود را در سامانه جست و جو و خریداری کنند.
 
در این سامانه به خریداران تا سقف ۴۰۰ هزار تومان ۲۵ درصد تخفیف در نظر گرفته می‌شود و هر خریدار برای ۴۰۰ هزار تومان خرید کتاب، تنها مبلغ ۳۰۰ هزار تومان پرداخت می‌کند. خرید بیشتر از ۴۰۰ هزار تومان در سامانه نیز بدون یارانه امکان‌پذیر است.
 
خریداران برای هر بسته پستی از هر نقطه کشور صرفا 8 هزار تومان هزینه پرداخت می‌کنند و مابقی تعرفه پستی نیز به‌عنوان یارانه ویژه درنظر گرفته شده که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران پرداخت می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها